Proxectos Europeos

Presentación de resultados do Proxecto Europeo AI+

O alumnado que participou no proxecto educativo IA +: Developing an Artificial Intelligence Curriculum adapted to European High School asistiu ao acto de presentación de resultados do proxecto, que tivo lugar o mércores 22 de xuño no salón de actos do campus de Esteiro da UDC. Rematan así tres anos de traballo intenso, pero tamén de aprendizaxe, traballo en equipo, enriquecemento cultural e experiencias inolvidables.

O noso centro participou neste proxecto xunto con outros cinco de Fene, Finlandia, Italia, Eslovenia e Lituania. A estes dous últimos países fixéronse viaxes para participar en actividades que contaron cunha parte curricular e tamén cunha interesantísima parte cultural. As viaxes aos outros destinos tiveron que cancelarse por culpa da pandemia covid-19, que condicionou en gran medida o desenvolvemento do proxecto pero que non conseguiu desanimarnos nin nos impediu acadar finalmente os obxectivos que nos marcamos.

Parabéns a todo o alumnado implicado e a Luis Couceiro –profesor coordinador do proxecto no IES David Buján– polo traballo realizado e polo compromiso amosado durante todo este tempo. E moitas grazas ao equipo de persoas da UDC que fixo posible este proxecto Erasmus+.

Actividade do proxecto Erasmus + Developing an Artificial Intelligence curriculum adapted to European High Schools en Eslovenia

Parte do alumnado involucrado no proxecto Erasmus AI+ participou na última visita de traballo do proxecto que tivo lugar na vila de Velenje, en Eslovenia. Esta foi a primeira ocasión na que se puideron encontrar de xeito presencial os estudantes de todos os centros participantes: de Italia, Finlandia, Lituania e Eslovenia, ademáis dos nosos veciños do CPI A Xunqueira de Fene.

Durante a estancia, o alumnado foi quen de poñer en práctica as habilidades e coñecementos adquiridos durante estes tres anos de proxecto. Estes talleres complementáronse con visitas ao Centro de Educación Interempresarial (MIC) de Velenje e á Facultade de Informática da Universidade de Liubliana e con diversas actividades lúdicas e culturais.

O bo clima creado entre os participantes e o grande interese das actividades realizadas converteron esta viaxe nunha experiencia inesquecible para todos.

Moitas grazas ao equipo coordinador da UDC e ao profesor Francisco Bellas polo magnífico traballo de organización.

Experiencia pilodo do proxecto Europeana acompañados da Domus

Origamis de froitas, cociña molecular, gramíneas en alimentación,... toda unha experiencia piloto co

alumnado de 1º de bacharelato no proxecto Europeana acompañados pola Domus.

Proxecto Erasmus+ "In the cloud"

Nesta páxina web recóllense os resultados do traballo desenvolvido no proxecto Erasmus+ In The Cloud, no que participamos co Instituto Comprensvo Bartolomeo Lorenzi de Fumane (Italia) e coa escola Loreto Grammar School en Altrincham en Reino Unido. Durante os dous anos que durou o proxecto o alumnado traballou en áreas relacionadas coa robótica, a programación e a cidadanía dixital mediante actividades prácticas e visitas a empresas e organismos de investigación en áreas relacionadas coas novas tecnoloxías e a intelixencia artificial"

Developing an artificial intelligence curriculum adapted to European High School.

Proyecto multilateral (2019-2022). Participarán alumnos de 3º ESO de Italia, Lituania, Finlandia, Eslovenia y España. Lengua vehicular Inglés.

Este proyecto seguirá un enfoque de enseñanza basado en la Inteligencia Artificial siguiendo las recomendaciones de la UE. Se centrará en  la programación de dispositivos que interactúan con el entorno real. En nuestro caso, usaremos el teléfono móvil (teléfono inteligente) del estudiante como un elemento tecnológico para todo el material que se elabore durante el proyecto.