Calendario exames de setembro 2020/2021

A avaliación extraordinaria de setembro do curso 2020/2021 para ESO e 1º bacharelato terá lugar os días, mércores 01 e xoves 02 de setembro 2021.

O calendario de exames de setembro sufriu modificacións. No seguinte ENLACE  preséntase o calendario definitivo de setembro, coas materias, data, hora e aula para a realización da proba.

Bujansat equipo gañador do concurso nacional da Axencia Espacial Europea

O equipo Bujansat, formado polos alumnos: Xoel García, Jacobo Núñez, Julián Ramos, Diego Rodríguez, Iago Suárez e Hugo Viqueira; e os seus profesores Isabel Parada e Pedro Rodríguez, foron o equipo gañador da fase nacional do certame Cansat da área educativa da ESA (Axencia Espacial Europea), celebrado o 14 e 15 de xullo no Parque das Ciencias en Granada.

O seguinte paso, a final europea. Bujansat representará a España na competición contra outros países da Unión Europea.

Publicación da listaxe provisional do Fondo Solidario de libros de texto

Xa se pode consultar no centro a listaxe provisional de admitidos do Fondo Solidario de libros de texto.

O prazo de reclamacións é de dous días tras a publicación da listaxe, ata o 13 de xullo.

A listaxe definitiva publicaranse con data límite 15 de setembro.

Premio ao Equipo de Dinamización e Normalización Lingüística polo seu proxecto "Ler é só o principio"

O proxecto de innovación educativa en dinamización lingüística do EDNL do IES David Buján, "Ler é só o principio", obtivo a consideración de excelente pola Consellería de Educación e foi premiado cunha dotación económica. A resolución no seguinte ENLACE.

Noraboa a súa coordinadora, Irene De Concepción, e ao profesorado e alumnado colaborador.

MATRÍCULA CURSO 2021/2022

XOVES 1 DE XULLO:

•  Período de matrícula de 1º e 2º ESO, de 9:30 – 13:30h.

VENRES 2 DE XULLO:

• Período de matrícula de 3º e 4º ESO, de 9:30 – 13:30h.

LUNS 5 DE XULLO:

• Período de matrícula de 1º de bacharelato, de 9:30 – 13:30h.

MARTES 6 DE XULLO:

• Período de matrícula de 2º de bacharelato, de 9:30 – 13:30h.

Os días de matrícula recolleranse dos libros de texto de préstamo do ANPA.

Para facer a matrícula, os titores legais asinarán os seguintes impresos que se adxuntan. Este curso, o impreso de elección de  materias segundo a prematrícula xa cuberta, facilitarase en administración para ser asinado no momento.

En xuño só se matricula o alumnado que superaran todas as materias. O resto farano en setembro.

Documentación a presentar coa matrícula 2021/2022

Datos matrícula 2021/2022