Titorías, profesorado, correo de contacto, hora de atención ás familias e outra documentación de interese do curso 2020/2021

Titorías dos diferentes grupos, contacto e hora de atención ás familias.

Profesorado por departamentos, contacto e hora de atención ás familias.

Anexo V. Protocolo de adaptación ao contexto Covid-19

Modificación das NOFC á situación Covid-19.

Plano de aulas e portas de entradas e saídas.

Plan de Acollida e de benestar emocional.

Plan de Continxencia

XXVI Certame Literario

Bases do Certame literario 2020 "Xoán Díaz" e ficha de inscrición

A partir de 2019, o Certame literario de Cambre leva o nome Xoán Díaz, en homenaxe ao noso compañeiro, impulsor e alma máter do certame.

Documentación complementaria:

Bases 2019

PREMIADOS.ACTA

Charla sobre diversidade sexual e de xénero

Na última semana de marzo, alumnado de 2º de Bacharelato impartiu unha charla sobre Diversidade Sexual e de Xénero nas aulas de 1º de Bacharelato. A rigorosidade co que foron tratados os temas tivo unha boa acollida entre o alumnado de 1º que se amosou moi participativo.

Exposición "Valentes"

Nos últimos quince días estivo exposta no centro a mostra "Valentes" cedida por Amnistía Internacional. A través dela o alumnado da ESO coñeceu as condicións das mulleres en diferentes lugares do mundo, así como algunhas representantes máis destacadas da loita pola igualdade.