Día da ciencia da rúa ao teatro 2021

O pasado sábado 8 de maio de 2021 tivo lugar o Día da Ciencia na rúa que pasou ao teatro este ano 2021.

O noso alumnado participou cun impresionante proxecto "Leds a escena", traxes con luces led programadas con arduino, que brilaron nun baile con moita ciencia.

Noraboa polo gran traballo.

Olimpiada matemática 2021

O alumno Nicolás Iván Seoane Fraguío de 2º ESO B participou na fase local da Olimpiada matemática 2021 e clasificouse para a fase autonómica do vindeiro 20 de maio en Lugo.

Noraboa e moita sorte na seguinte fase.

Curso de mediación escolar en colaboración coa asociación Atalaia Social dentro do contrato programa Eduemociona

Os luns do mes de maio, un grupo de alumnos/as e o Departamento  de Orientación, de  14:30 a 16:30 traballamos e melloramos a nosa competencia socioemocional.

O propósito é formar ao alumnado interesado/a e comprometido/a coa boa convivencia escolar, nas habilidades necesarias para regular e conducir o proceso de comunicación e búsqueda pacífica de solucións entre as partes implicadas, empregando o diálogo como ferramenta esencial.

Para o desenvolvemento deste programa solicitamos a axuda da asociación Atalaia Social , subvencionada a través dun Contrato Programa “Eduemociona”, que se encargará da formación específica dos/as futuros/as mediadores/as escolares.

Procedemento de matrícula ABAU Xuño 2021

No seguinte enlace achégase un resumo das instrucións e documentación a entregar para a matrícula ordinaria nas ABAU 2021.

Achégase tamén as instrucións completas da CIUG para a matrícula das ABAU 2021.

Impreso de matrícula.

Taxas ABAU.

Resgardo taxas título bacharelato.

Instruccións aboamento taxas ABAU de forma telemática