Lingua castelá e literatura

Comentario da obra Bicos con lingua

O pasado 10 de outubro, os alumnos de tódolos 3º da ESO foron de excursión a un espectáculo de comedia no que a través de diversas situacións cotiás se invita a unha fonda reflexión sobre os usos e abusos da lingua galega, polos departamentos de Lingua Galega e Castelá.

A obra nace dun forte sentimento de amor cara algo coma a nosa lingua, a lingua galega.  Non se trata en ningún momento dun exercicio de vitimismo, senón de afondar nun problema real e, certamente, preocupante. O que pretenden con esta representación é que a lingua medre na súa inmensa riqueza, a pesar dos usos e  abusos aos que esta sometida actualmente.

Bicos con lingua é un espectáculo sinxelo, directo, cotiá, que invita á reflexión e que se adapta a calquera espazo. Un espectáculo de calidade dirixido a tódolos “falantes”.

Sinceramente, creo que todos os meus compañeiros e compañeiras aprendimos algo desta obra de teatro. A obra encantoume. Espero que se podan facer máis saídas asi, culturais, porque están xeniais porque aprendemos cousas que non se ensinan actualmente nos centros galegos, os prexuízos dunha lingua. Pasiño a pasiño vaise mellorando para que os centros educativos poidan ofrecer unha educación máis completa e entretida para a mocidade.

Por último, quero dar as grazas ao instituto por preparar actividades tan interesantes.

EDÉN AVECILLA CARRERA

Imágenes integradas 1

O IES David Buján premiado no Parlamento Xove

"O IES David Buján, Premio do certame de debate "Parlamento Xove" ao mellor dosier de investigación na categoría de bacharelato.  Recolleron o premio os alumnos Lucía Bestilleiro e Martín Villaverde o pasado día 16 de abril no Parlamento de Galicia".

Almagro-Madrid 2016

Un grupo de alumnos e alumnas de 1º de bacharelato participaron nunha viaxe cultural a Madrid e a Almagro. Durante cinco días tiveron a oportunidade de facer un amplo abano de actividades: desde a asistencia a dúas representacións teatrais – La Celestina e El burlador de Sevilla- ata visitas guiadas polos conxuntos monumentais de Consuegra e Toledo, sen esquecer os percorridos polo arte urbano de Lavapiés ou polo museo do Prado.

Almagro-Madrid 1ºbach.2016