Bioloxía e xeoloxía

CURSO 2019-2020

PROGRAMACIÓNS:

PROFESORADO:

• Marta Mosquera Rivas (Xefa de Departamento)  correo martamosquera(arroba)iesdavidbujan(punto)com
  • Marta Rúa López (Vicedirectora)  correo martarua(arroba)iesdavidbujan(punto)com
  • Jose M. Viñas Diéguez (Coordinador Proxectos Europeos)  correo jvinas(arroba)iesdavidbujan(punto)com
  • María Jesús Blanco Vázquez   correo mariajesus.blanco@iesdavidbujan.com

DEPARTAMENTO: correo bioloxia(arroba)iesdavidbujan(punto)com

Olimpiada de Bioloxía

O pasado venres 12 de Xaneiro os alumnos do centro Marcos Ínsua e Laura Ramos participaron na fase galega da Olimpiada de Bioloxía, que tivo lugar na Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo. Ao longo desta xornada realizaron distintas probas, tanto escritas como prácticas, e tiveron ocasión de compartir experiencias con alumnos de toda Galicia.

Canto brillan as nosas estrelas?

A AgrupacAión Astronómica Coruñesa ÍO cedeu a instalación dun SQM (Sky Quality Meter) ao IES David Buján coa finalidade de facer continuidade en estudios sobre contaminación lumínica e novos proxectos, coa toma de datos sobre a calidade do ceo nocturno de Sigrás (Cambre).

Disección de corazón de mamífero

O pasado xoves 9 de febreiro, o alumnado de 3º ESO realizou, no laboratorio, unha disección de corazón de porco, para comprender mellor a anatomía deste órgano. Foi todo un éxito! Noraboa chic@s

Apadrinamos a Kudia!

Ao longo deste curso 2015-16 o alumnado do IES David Buján realizou unha campaña de recollida de móbiles para colaborar co traballo do Instituto Jane Goodall no Centro de Rehabilitación de Tchimpounga, no Congo. Como resultado, vimos de recibir o certificado de "chimpamig@s de Kudia, unha chimpancé rescatada e reintroducida na Reserva Natural de Tchimpounga. Teremos novas dos seus progresos no próximo ano.