Bioloxía e xeoloxía

PROGRAMACIÓNS:

Anexo curso 2020-21

PROFESORADO:

• Marta Mosquera Rivas (Xefa de Departamento)  correo martamosquera(arroba)iesdavidbujan(punto)gal
  • Marta Rúa López (Vicedirectora)  correo martarua(arroba)iesdavidbujan(punto)gal
  • Jose M. Viñas Diéguez (Coordinador Proxectos Europeos)  correo jvinas(arroba)iesdavidbujan(punto)gal
  • María Jesús Blanco Vázquez   correo mariajesus.blanco@iesdavidbujan.gal

DEPARTAMENTO: correo bioloxia(arroba)iesdavidbujan(punto)gal

Olimpiada de Bioloxía

O pasado venres 12 de Xaneiro os alumnos do centro Marcos Ínsua e Laura Ramos participaron na fase galega da Olimpiada de Bioloxía, que tivo lugar na Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo. Ao longo desta xornada realizaron distintas probas, tanto escritas como prácticas, e tiveron ocasión de compartir experiencias con alumnos de toda Galicia.

Canto brillan as nosas estrelas?

A AgrupacAión Astronómica Coruñesa ÍO cedeu a instalación dun SQM (Sky Quality Meter) ao IES David Buján coa finalidade de facer continuidade en estudios sobre contaminación lumínica e novos proxectos, coa toma de datos sobre a calidade do ceo nocturno de Sigrás (Cambre).

Disección de corazón de mamífero

O pasado xoves 9 de febreiro, o alumnado de 3º ESO realizou, no laboratorio, unha disección de corazón de porco, para comprender mellor a anatomía deste órgano. Foi todo un éxito! Noraboa chic@s