Tecnoloxía

Curso 2021-2022

Profesorado:

Couceiro Herrero, Luis Adolfo (Xefe de Departamento)

luisch@iesdavidbujan.gal - luisch@edu.xunta.gal

Vázquez Álvarez, Ángela

angela.vazquez@iesdavidbujan.gal - angela.vazquez@edu.xunta.gal

Programacións didácticas

Tecnoloxía 2º ESO - Adaptación á Orde do 25 de xaneiro de 2022

Tecnoloxía 3º ESO - Adaptación á Orde do 25 de xaneiro de 2022

TIC 4º ESO - Adaptación á Orde do 25 de xaneiro de 2022

Tecnoloxía Industrial 1º Bacharelato - Adaptación á Orde do 25 de xaneiro de 2022

TIC 1º Bacharelato - Adaptación á Orde do 25 de xaneiro de 2022

Tecnoloxía Industrial 2º Bacharelato

TIC 2º Bacharelato

Criterios de cualificación

Para as materias de ESO e de 1º Bacharelato: recóllense nas adaptacións á Orde do 25 de xaneiro de 2022.

Para as materias de 2º de Bacharelato: recóllense no Anexo I de cada programación.

Presentación de resultados do Proxecto Europeo AI+

O alumnado que participou no proxecto educativo IA +: Developing an Artificial Intelligence Curriculum adapted to European High School asistiu ao acto de presentación de resultados do proxecto, que tivo lugar o mércores 22 de xuño no salón de actos do campus de Esteiro da UDC. Rematan así tres anos de traballo intenso, pero tamén de aprendizaxe, traballo en equipo, enriquecemento cultural e experiencias inolvidables.

O noso centro participou neste proxecto xunto con outros cinco de Fene, Finlandia, Italia, Eslovenia e Lituania. A estes dous últimos países fixéronse viaxes para participar en actividades que contaron cunha parte curricular e tamén cunha interesantísima parte cultural. As viaxes aos outros destinos tiveron que cancelarse por culpa da pandemia covid-19, que condicionou en gran medida o desenvolvemento do proxecto pero que non conseguiu desanimarnos nin nos impediu acadar finalmente os obxectivos que nos marcamos.

Parabéns a todo o alumnado implicado e a Luis Couceiro –profesor coordinador do proxecto no IES David Buján– polo traballo realizado e polo compromiso amosado durante todo este tempo. E moitas grazas ao equipo de persoas da UDC que fixo posible este proxecto Erasmus+.

Día da ciencia da rúa ao teatro 2021

O pasado sábado 8 de maio de 2021 tivo lugar o Día da Ciencia na rúa que pasou ao teatro este ano 2021.

O noso alumnado participou cun impresionante proxecto "Leds a escena", traxes con luces led programadas con arduino, que brilaron nun baile con moita ciencia.

Noraboa polo gran traballo.