Poñemos na Rede

Uxío Novoneyra. WebQuest

Loli Cid, membro deste Departamento durante o curso 2009-2010, é a autora desta magnífica WebQuest coa que o alumnado poderá aproximarse de maneira creativa e divertida á figura e á obra de Uxío Novoneyra.

WebQuestUxío

De Sigrás a Novoneyra_Wiki

Un Wiki para ir publicando os traballos do alumnado sobre Uxío Novoneyra, autor homenaxeado na Letras Galegas 2010.

De Sigrás a Novoneyra

Romasanta

Blog de Loli Cid. Materiais diversos para a incorpoaración das TICs na aula e para o intercambio de experiencias co alumnado. Clica na imaxe para ir ao caderno.

Romasanta. Unha ferramenta alternativa.

mensaxe nunha botella

Antigo caderno do grupo Técnicas de Expresión Escrita. Aquí encontraredes unha ligazón aos cadernos individuais do alumnado do grupo. Clica na imaxe para ir ao caderno.

mensaxe nunha botella.

son de poetas

Antoloxía da poesía galega musicalizada. Cada semana un poema. Clica na imaxe para ir á antoloxía.

son de poetas.

Wiki de literatura

Wiki do grupo de Literatura galega do século XX de 2º de Bacharelato. Tendencias actuais da lírica, da narrativa, da dramática e da ensaística. Clica na imaxe para ir ao wiki.

wiki de literatura.

wiki de literatura

Wiki Benito Soto de literatura. 4º de ESO. A poesía de postguerra. Clica na imaxe para ir ao wiki.

wiki Benito Soto.