Martes Abril 02, 2013
Start: 02/04/2013 00:30

O 2 de abril chegarán ao noso centro un grupo de escolares portugueses procedentes de Barreiro, Setúbal, dentro das actividades  que se están a desenvolver no marco do Intercambio entre a escola Luis Mendoça de Furtado, de Barreiro, e o noso instituto.

Trátase dun  grupo de 27 escolares entre os 11 e os 14 anos. Integraranse nas aulas de 1º ESO e 2º ESO. Ademais de participar nalgunhas actividades docentes no instituto, tamén participarán en saídas culturais que se realizarán a Coruña e a Santiago.

Mércores Abril 03, 2013

Martes Abril 23, 2013
Start: 23/04/2013 11:00
End: 23/04/2013 14:00

O 23 de abril, os alumnos de 3º da ESO e 1º de Bacharelato asitirán á representación teatral "Shakespeare para ignorantes" a cargo da compañía Mofa e Befa.

MOFA&BEFA irrompen na académica conferencia sobre o famoso autor para poñer en primeiro plano as escenas máis ignoradas, por desidia ou falta de oportunidades, polo público actual. O riso máis cruel, as intimidades máis vergoñentas, os actos máis desonestos, as vilanias máis astutas, os mecanismos máis ocultos do mal serán mostrados pola máquina cómica de MOFA&BEFA. Asasinos, mendigos, bufóns, conspiradores, cornudos, chivatos, oportunistas, chulos, torturadores, todas as personaxes que nunca teñen o protagonismo, terán agora a oportunidade de mostrarse no primeiro plano recursos para resolver problemas da súa vida privada, laboral ou pública.En Shakespeare para ignorantes, utilízanse materiais procedentes de “MacBeth”, “Ricardo III”, “Pericles, príncipe de Tiro”, “Rei Lear”, “Hamlet”, “Xulio Cesar”, “Romeu e Xulieta”, “Otelo”, “Como gostades”, “Cimbelino” e “Medida por medida”.

Mércores Abril 24, 2013
Xoves Abril 25, 2013
Venres Abril 26, 2013
Sábado Abril 27, 2013
Domingo Abril 28, 2013
Luns Abril 29, 2013
Start: 29/04/2013 00:21

O día 29 de abril  saen para Barreiro (Setúbal) o grupo de 27 alumnos de 1º e 2º da ESO que participan no Intercambio coa escola portuguesa Luis Mendoça Furtado, acompañados por dúas profesoras do centro. Estarán alí ata o día 4, aloxados na casa dos alumn@s portugueses. Ademais  de asistir á escola onde onde se desenvolverán  algunhas  actividades,  farán saídas culturais a Lisboa, Sintra e  Belém.

O seu coñecemento sobre a lingua irmá vai estupendamente. Que  o pasedes ben, rapaces!!

Martes Abril 30, 2013

Mércores Maio 01, 2013