1ª FORMACIÓN DE ÁRBITROS 1º E 2º ESO

1ª FORMACIÓN DE ÁRBITROS VENRES 3 DE FEBREIRO – O alumnado de 1º e 2º ESO temos a gran oportunidade dunha formación para mellorar tanto a práctica como a organización nas ligas internas (alumnado participante de forma voluntaria). Neste caso contamos con unha persoa de gran escala para a formación, RUBÉN EIRIZ pertencente ao Comité de Árbitros de Galicia e xunto coa colaboración do Concello de Culleredo fan posible esta actividade.

Obxectivo clave: O/a árbitro/a é unha figura presente na gran variedade de deportes que se encarga de presidir o xogo e facer cumprir as regras do deporte no que participa de maneira NEUTRAL, velando pola seguridade dos xogadores/as, por manter a orde e un ambiente de respecto entre xogadores/as.