RECREOS ACTIVOS

Unha oportunidade para movernos, gozar coas compañeiras e compañeiros, e ao mesmo tempo coidando da nosa saúde.

Comezamos cos RECREOS ACTIVOS no mes de OUTUBRO, onde animamos a participar a todo alumnado, co obxectivo de aumentar práctica deportiva neste tempo. Os deportes practicados teñen unha proposta para o segundo trimestre as ¡¡LIGAS INTERNAS!!  deste curso 2022/2023. Os espazos que habilitamos son; pavillón cuberto para a práctica do voleibol,  pista exterior para fútbol e baloncesto, zonas alternativas no patio e tamén a zona para a práctica do tenis de mesa, ademais este ano presentamos o novo xoguete futbolín (alternativa moi adaptable para o alumnado lesionado, exento de parte práctica ...)

Agradecer a colaboración do profesorado e alumnado que fai posible a organización.