Evitar navegación.
Principal

Axudas para as familias con fillos usuarios do servizo de comedor subvencionado pola Xunta de Galicia

Orde de 27 de marzo de 2020 (DOG 30 de marzo).

Para as persoas usuarias do servizo de comedor subvencionado que non van poder facer uso de dito servizo durante o tempo de suspensión das clases presenciais, a Xunta preveu unha compensación económica de 2,50 euros por cada luns que non se preste o servizo aos alumnos con gratuidade total e de 1,50 euros para os que pagan 1 euro. Os restantes alumnos usuarios do servizo de comedor non percibirán estas axudas.

Nun primeiro pago se aboan os luns sen prestación de servizo ata o 11 de abril, e un segundo pago os restantes luns que se puideran producir sen servizo a partir desa data, se fora o caso.

Solicitudes: lugar e prazo de presentación

A solicitude As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Se algunha familia acredita dificultade para estre trámite debe comunicalo á directora do instituto a través do correo electrónico do centro: ies.blanco.amor.culleredo@edu.xunta.gal para que o centro colabore na formalización da solicitude. Así familias que teñan problemas para formalizar a solicitudes por medios electrónicos despois de contactar co centro por no correo electrónico sinalado, citaráselles para colaborar na formalización da solicitude. A estas persoas pediráselles tamén por correo electrónico os seguintes datos:

DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado (titor/a)

Condicións de beneficiarios de comedor nas bases de datos da Consellería)

Nome e apelidos do titor/a; nome, apelidos e curso dos fillos/fillas

Número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda

O prazo remata o 6 de abril, incluído.

A partir desa data e nun prazo aproximado de 15 días, procederase ao abono das axudas.