ATENCIÓN!!! NOVOS CAMBIOS NAS XORNADAS DE ACOLLIDA CURSO 2018-2019

Os días 22 e 29 de outubro e 19 de novembro ás 18:15 horas terán lugar as xornadas de acollida para as familias

O día 22 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO A, 1ºESO-B, 2ºESO, 3ºESO-A, 3ºESO-B, 3ºESO-C, 3ºPMAR e 4ºESO

O día 29 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO-C, 1ºESO-D, 1ºESO-E, 1ºBAC e 2ºBAC

O día 19 de novembro, para as familias de alumnos de 1ºESO-F e 3ºESO-D

As familias de 1º de ESO serán recibidas primeiro pola directora na sala de usos múltiples e despois dirixiranse ás aulas dos seus fillos onde lles esperará o titor para tratar temas do seu interese. As familias do resto dos alumnos de 2º, 3º e 4º de ESO, e de 1º e 2º de bacharelato dirixiranse directamente ás aulas dos seus fillos onde lles esperará o titor. Se algunha das familias ten varios fillos no centro, en cursos distintos, pode poñerse previamente en contacto cos titores para que lles poidan recibir o mesmo día.