Xoves Febreiro 15, 2018
Start: 15/02/2018 17:00
Os departamentos de Administración e Finanzas, Ciencias Naturais, Lingua Galega e Literatura, Inglés, EPV e Filosofía organizaron dende o pasado xoves 15 de febreiro ao sábado 17 unha saída co alumnado de 4º ESO e de 1º Ciclo Superior de Administración e Finanzas.

Esta saída enmárcase dentro do proxecto "A pegada do lobo", que se está a desenvolver dentro da liña de Paisaxe e Sustentabilidade do Plan PROXECTA da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Na seguinte foto vemos ao alumnado visitando o Centro de interpretación do lobo ibérico en Robledo (Sanabria - Zamora) e o Caurel.

Venres Febreiro 16, 2018

Sábado Febreiro 17, 2018
Start: 15/02/2018 17:00
End: 17/02/2018 20:00

Martes Febreiro 20, 2018
Start: 20/02/2018 10:15
End: 20/02/2018 11:00

O pasado martes 20 de febreiro o Departamento de Orientación organizou unha presentación das probas de acceso á Universidade (ABAU), dirixida ao alumnado de 2º Bacharelato. Neste acto explicáronse detalladamente as convocatorias, o procedemento de matrícula, o calendario e tamén a estrutura de ditas probas.

A actividade estivo dirixida por Antonio Fernández, profesor da Universidade de Vigo e presidente da CIUG.

Xoves Febreiro 22, 2018
Start: 22/02/2018 06:00

Venres Febreiro 23, 2018

Start: 23/02/2018 10:05
End: 23/02/2018 12:20

Hoxe 24 de febreiro celebramos en toda Galicia o Día de Rosalía, e para honrar e homenaxear á nosa poeta nacional, a máis célebre escritora en lingua galega, o equipo da Biblioteca, o de Normalización Lingüística e a Comisión de Igualdade prepararon onte, venres día 23 unhas actividades.

Temos a sorte, todas as galegas e galegos, de termos unha muller como nai da nosa literatura e como figura central da nosa cultura, a nosa referente no mundo, a que nos visibiliza e nos fai entrar no canon da literatura, da cultura e do feminismo universal.

Así, para lembrar o seu pensamento e a súa figura, onte durante os dous recreos repartíronse flores e libros en lingua galega, cedidos pola Universidade de Vigo, para todas as persoas que se quixeron achegar e participar. Ademais, ambientouse o espazo con poemas musicados da nosa poeta, para contribuír a visibilizar a música en galego e a actualidade do pensamento rosaliano.

Despois, no segundo recreo na entrada do instituto leuse o manifesto elaborado nesta ocasión pola poeta María Reimóndez. As persoas encargadas desta lectura foron todas voluntarias do Equipo de Normalización Lingüística.

Finalmente, no panel e no expositor de libros da Biblioteca destacáronse as súas obras máis destacadas, así como a súa biografía e contribución á construción do país.
Todas as actividades desta xornada foron organizadas conxuntamente pola Biblioteca, o Equipo de Normalización Lingüística e a Comisión de Igualdade.

Sábado Febreiro 24, 2018

Domingo Febreiro 25, 2018
Start: 22/02/2018 06:00
End: 25/02/2018 22:30

Luns Febreiro 26, 2018
Start: 26/02/2018 08:20
End: 26/02/2018 11:05
Onte luns 26 de febreiro levouse a cabo no IES a segunda fase do proxecto LINGUAXES ALTERNATIVAS, organizado polo Equipo de Biblioteca e o Departamento de Lingua Castelá e Literatura.

Dende as 08:20 ata as 11:05 realizouse un taller sobre pictogramas impartido por Patricia Romero, do Departamento de Orientación do centro San Xerome.
O próximo venres 1 de marzo haberá outro taller que tratará de lectura e escritura fácil. Ámbolos dous están dirixidos ao alumnado de 1º Bacharelato.

Venres Marzo 02, 2018
Start: 02/03/2018 12:20
End: 02/03/2018 13:10

O pasado venres 2 de marzo o Departamento de Filosofía e de Orientación organizaron unha charla sobre a argumentación lóxica e a retórica.

Estivo enfocada para o alumnado de 1º e 2º Bacharelato (o que cursa a materia de Historia da Filosofía), dirixida un ano máis polo profesor da USC José Miguel Sagüillo Fernández-Vega e realizouse durante a penúltima hora da mañá.

Nesta charla o profesor Sagüillo falounos sobre a filosofía da ciencia e as probabilidades, entre outros temas. O obxectivo era tratar esta parte da materia dun xeito máis sinxelo e ameno para o alumnado, falar da argumentación lóxica a través de exemplos moi prácticos que os fixera razoar.

O profesorado implicado foi Borja Santamarta, Toñi, Alberto Viso, Lucía García e Rosa Goberna.

Venres Marzo 09, 2018
Start: 09/03/2018 11:05
End: 09/03/2018 11:55

Hoxe venres día 9 de marzo, tivo lugar no salón de actos do IES unha charla sobre a Universidade de Santiago de Compostela. Foi organizada polo Departamento de Orientación e levada a cabo polo profesor da USC Carlos Javier Álvarez, natural de A Guarda.

Esta actividade encádrase no programa "A ponte" entre os centros de secundaria e a USC. O obxectivo é acercar e dar a coñecer o que ofrece a universidade en canto a titulacións e outros servizos: residencias, cursos de idiomas, prácticas deportivas, bolsas, etc.

O profesorado implicado foi Juan Hermida, Valentín, Edita, Borja Santamarta, Manuel Vidal, Olga Costas e Rosa Domínguez.