CIENCIA NA ESCOLA 21-22: ESTUDANDO AS OSTRAS NA ESCOLA ROSALÍA DE CASTRO DE CRUCEIRO

Nas nosas escolas se está desenvolvendo o proxecto de oceanografía polo que estamos traballando en base ao método científico, investigando, observando e aprendendo moitísimas cousas sobre o mar, os océanos e os seu habitantes. @s nos@s compañeir@s da escola de Rosalía de Cruceiro, fixeron unha investigación sobre as ostras.

Aínda que así a primeira vista nos poda parecer unha pedra, trátase dun ser vivo que habita no mar. É un animal que pertence ao grupo dos moluscos bivalvos parente do mexilón e das vieiras.

@snos@s compañeir@s da Escola de Rosalía fixeron unha investigación sobre este animal mariño, noraboa polo vos traballo compañeiros!