ADAPTACIÓN DO NOVO PROTOCOLO COVID PARA O CRA DE RIANXO.

O Ministerio de Sanidade acaba de publicar novos protocolos de xestión epidemiolóxica da Covid-19 para o ámbito educativo.

Resumimos a continuación, as modificacións máis importantes que atinxen ao noso centro:

- As persoas da comunidade educativa que sexan casos confirmados, deberán permanecer 7 días en illamento. Pasado ese tempo, e sempre que NON tiveran síntomas durante os últimos 3 días, poderán incorporarse ao centro, mantendo unha vixilancia activa sobre a posible aparición de síntomas ata completar polo menos 10 días dende o inicio do illamento.

ALUMNADO MENOR DE 12 ANOS:

- O alumnado que presente síntomas compatibles coa covid-19 NON DEBERÁ ACUDIR AO CENTRO ata ter resultado negativo dunha proba diagnóstica (PCR ou test de antíxenos). No caso de que non sexa posible realizar ningunha proba diagnóstica, permanecerá na casa 7 días e poderá incorporarse sempre que nos 3 días previos non presente síntomas.

- Aparición de casos positivos dentro da aula:

-De 1 a 4 positivos ou menos do 20%: Ante a aparición dun primeiro caso e ata 4 positivos ou menos do 20% do alumnado dunha aula, non fan corentena independentemente do estado vacinal, excepto os positivos ou inmunodeprimidos.

-Con 5 positivos ou máis do 20% do alumnado nun prazo de 7 días: seguiranse as pautas xerais para determinar as corentenas dos contactos estreitos. Esta corentena será de 7 días dende o inicio dos síntomas do último caso confirmado (sempre que non se desenvolvan síntomas durante este período).

-Cando xurde un positivo na aula, aínda que non sexa necesario gardar a corentena, durante 10 días deberán extremar as precaucións reducindo todo o posible as interaccións sociais, utilizando de forma constante a mascarilla de acordo coa lexislación vixente. No caso de aparición de síntomas compatibles, non acudirán á clase e contactarán co Sistema Sanitario.

- NO CASO CUN CONTACTO POSITIVO NO ENTORNO FAMILIAR, tal e como establece o novo protocolo, o noso alumnado ao non ter a pauta de vacinación completa, GARDARÁ CORENTENA NA CASA DURANTE 7 DÍAS e poderá incorporarse rematado este período sempre que nos 3 días previos non presente síntomas. Se durante este período @ nen@ manifesta síntomas ou obtén resultado positivo nunha proba diagnóstica, deberán ser as autoridades sanitarias as que dicten as pautas a seguir.