AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021/22

O prazo para participar no fondo solidario de libros de texto e as axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado de EP e ESO é desde o día 21 de maio ata o 22 xuño.

Ademais da presentación presencial no centro, igual que no curso anterior, os cidadáns poderán realizar a solicitude accedendo á aplicación Fondolibros, e unha vez que teñan cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:

• Presentación no centro: Neste caso imprimirán a solicitude e o anexo II e presentaranos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación (A solicitude xa terá asignado un número pola aplicación).

• Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia. Neste suposto o centro recibirá un aviso no seu correo electrónico que lle informará de que ten solicitudes presentadas por esta vía.

Premendo no seguinte enlace https://www.edu.xunta.gal/portal/node/34002 accederase a toda a información.

Horario de atención ao público na Secretaría: 9:45 a 11:15 e de 12:10 a 14:00.

ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 21/22

Informamos que as solicitudes de admisión do novo alumnado para o curso 2021/2022 foron todas admitidas.

Deben formalizar a matrícula do 20 de xuño ao 30 de xuño.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/2022

O prazo de presentación de solicitudes por parte das familias (alumnado de 4º infantil ou novo alumnado EI - EP - ESO) será desde o día 1 de marzo ata o 22 de marzo.

Métodos de presentación das solicitudes por parte das familias:

• Poden presentar a solicitude en Sede Electrónica a través da aplicación  .  Na aplicación accederase ao menú, Solicitude - Admisión - Crear - Confirmar.
  • Descargar e cumprimentar a solicitude que figura en documento adxunto e entregala na secretaría do centro, xunto coa documentación.
  • Recoller o impreso na secretaría do centro e entregalo cumprimentado e coa documentación pertinente.

O horario de atención ao público na secretaría é o seguinte:

• 9:45 - 11:15
  • 12:10 -14:00
  • Os martes de 9:45 -11:15 e de 12:10 a 13:20

RESERVA DE PRAZA CURSO 2021-2022

As familias do alumnado de 4º ESO e do centro adscrito ( EEI de Gonzar) poden descargar o impreso de reserva de praza para o vindeiro curso.

As familias que desexen facelo de xeito telemático a través da aplicación admisión alumnado ( no Menú - Solicitudes - Reservas- Crear ) premer no seguinte enlace https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/.

Prazo de presentación do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro na secretaría do noso centro educativo ou a través da Sede Electrónica para o que se precisará de Chave 365 ou certificado dixital.

Ao alumnado do noso CPI faíselle  a reserva automática para continuar estudos no noso centro, agás que os pais/nais / titores legais manifesten o contrario.

VÍDEO 25 N

O alumnado de 5º EP participou no vídeo titulado "SÓLTAME" co motivo do DÍA DA NON VIOLENCIA DE XÉNERO.

MENSAXES DÍA DA NON VIOLENCIA DE XÉNERO

LECTURAS DÍA DA NON VIOLENCIA DE XÉNERO

Premer na imaxe para acceder ao Blog da Biblioteca, aparecen as lecturas recomendadas para o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller.

BENEFICIARIOS/AS DE MÁSCARAS

No día de hoxe publicouse a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta Consellería no curso 2020-2021 ( código do procedemento ED330E).

Premer para acceder á Orde.

Será beneficiario/a das máscaras, directamente, o alumnado que resultou beneficiario das axudas de material escolar, o resto do alumnado pode solicitalo, sempre que reúna os requisitos no prazo do 16 de novembro ao 27 de novembro.

TITORIAL PARA ACCEDER Á VIDEOCONFERENCIA CISCO WEBEX

Desde o inicio da pandemia o medio de reunión coas familias é a través de videoconferencia por CISCO WEBEX.

Deixamos un titorial facilitado pola XUNTA para o alumnado que aínda non estea familiarizado coa aplicación.

COLABORACIÓN COMEDOR ESCOLAR

Poñemos en coñecemento que necesitamos persoal colaborador  (suplencias) para atención ao alumnado no servizo de comedor escolar.

Recibimos un correo informativo onde estende aos familiares convivintes, que residan no mesmo domicilio dos menores comensais, a posibilidade de colaborar no comedor escolar, nos mesmos termos previstos na lexislación para os restantes colaboradores.

Poden descargar o documento adxunto para ver o correo informativo sobre o novo acordo do Consello en materia de comedores escolares.