Tríptico do "Camiño Inglés"

Prémede na ilustración para acceder ao tríptico do Camiño Inglés elaborado polo alumnado de 2º, 3º e 4º de Ed. Primaria.

VÍDEO ALUMNADO 2ºA - AS PITAS BAIXO A CHOIVA

Premendo na imaxe podedes ver o vídeo realizado cos debuxos do alumnado de 2º A sobre " As pitas baixo a choiva".

Moitos parabéns

VÍDEO AS PITAS BAIXO A CHOIVA

Premendo na imaxe pódese ver o vídeo do conto ilustrado polo alumnado de 2º EP-B de "As pitas baixo a choiva".

LETRAS GALEGAS 2020

14/05/2020 12:42
Europe/Madrid

Bo día!

A traves do enlace seguinte, podedes acceder ao blogue da biblioteca, e atopar alí xogos, pasatempos e actividades para o día das Letras Galegas.

ENTRAR NO BLOGUE

Nos adxuntos de abaixo podedes descargar os pasatempos que fixemos dende a biblioteca.

Un saúdo!

LER MOLA

Premer na imaxe para ver o vídeo de "LER MOLA", realizado con todos os vosos motivos para ler.

Moitas grazas pola vosa participación

LER MOLA

Preme na imaxe para ver o vídeo dos vosos motivos para ler.

Moitas grazas pola vosa participación.

DÍA DO LIBRO

Premendo na imaxe podedes acceder ás propostas da biblioteca escolar.

CONCURSO GYMKANA SOBRE DOMINGO FONTAN

Moitos parabéns ás gañadoras e ao gañador do concurso sobre a Gymkana da "Carta Xeométrica" de Domingo Fontán.

<><><>