Skip to Content

Xeografía e Historia

Proposta didáctica Industrial Revolution

Proposta didáctica Industrial Revolution

Programación Xeografía e Historia curso 2020 - 2021

Criterios de avaliación e cualificación de Xeografía e Historia do curso 2020/2021

CRITERIOS DE AVALIACIÓN. CURSO 2018-19

Criterios de avaliación para a materia de Xeografía e Historia:

- Pinchar aquí para descargar os Criterios de avalición para Xeografía e Historia de 1º ESO.

- Pinchar aquí para descargar os Criterios de avalición para Xeografía e Historia de 2º ESO.

- Pinchar aquí para descargar os Criterios de avalición para Xeografía e Historia de 3º ESO.

- Pinchar aquí para descargar os Criterios de avalición para Xeografía e Historia de 4º ESO.

- Pinchar aquí para descargar os Criterios de avalición para Xeografía e Historia de 3º ESO Bilingüe.

- Pinchar aquí para descargar os Criterios de avalición para Xeografía e Historia de 4º ESO Bilingüe.

Criterios de avaliación para a materia de Valores Éticos de 4ºESO: pinchar aquí.

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA CURSO 2018-19

Pinchar aquí para descargar a programación didáctica do Departamento de Xeografía e Historia.

PROGRAMA PIALE 2017

A profesora Eulalia Simal Iglesias realizou entre o 14 de outubro de 2017 e o 12 de novembro de 2017 unha estadía no centro educativo Lisgar Collegiate Institute, en Ottawa (Canadá) dentro do programa PIALE 2017. A continuación se adxuntan dúas presentacións sobre a súa experiencia alí, a primeira sobre as características do país e a segunda, sobre a súa experiencia no sistema educativo canadense. Para acceder a elas, picar nas imaxes.

 

PARTICIPACIÓN NO PROGRAMA PIALE 2015

30/01/2016
Europe/Madrid

A profesora Eulalia Simal Iglesias realizou durante o mes de outubro de 2015 unha estadía no centro educativo John Rennie, en Montreal (Canadá) dentro do programa PIALE 2015. Para ver unha presentación sobre a súa experiencia alí, picar na imaxe.

.

datos da economía galega

New initiatives in rural areas

Find the exercise in the file attached.

Distribuir contido
<><><>


 
by Dr. Radut