COLABORACIÓN COMEDOR ESCOLAR

Poñemos en coñecemento que necesitamos persoal colaborador  (suplencias) para atención ao alumnado no servizo de comedor escolar.

Recibimos un correo informativo onde estende aos familiares convivintes, que residan no mesmo domicilio dos menores comensais, a posibilidade de colaborar no comedor escolar, nos mesmos termos previstos na lexislación para os restantes colaboradores.

Poden descargar o documento adxunto para ver o correo informativo sobre o novo acordo do Consello en materia de comedores escolares.

PAGAMENTO DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR

En documento adxunto figuran as modalidades de pagamento do servizo do comedor escolar.

MENÚS CURSO 2020 - 2021

Os menús mensuais poden verse en documento adxunto.

URXENTE PERSOAL COLABORADOR ESCOLAR

Necesitamos nais /pais para colaborar no servizo de comedor escolar. Pregamos que as persoas interesadas se acheguen á secretaría para cubrir a solicitude.