retoprotexemos

Manifesto polo clima

O 5 de decembro de 2023 emitimos un novo programa de radio gravado polo alumnado de sexto de Educación Primaria, con motivo do comezo da C0P28 onde lemos un manifesto baseado no Movemento Galego polo Clima e gardamos un minuto de silencio.

Nel, entre outras cousas pídese que neste tipo de cumios os nosos mandatarios asinen acordos de medidas vinculantes que axuden a parar os devastadores efectos da crise climática.

Aquí vos deixamos o programa.

Queremos feitos, non palabras baleiras!

Visita a SOGAMA

Ola de novo!

Hoxe vimos a contar que o pasado día 20 de outubro o alumnado de 6º de Educación Primaria tivo ocasión de visitar as instalacións de SOGAMA.

Foi unha visita onde aprendimos un chisquiño máis sobre a recollida selectiva e a reciclaxe, e sobre todo foi moi entretida. A bo seguro que a experiencia coa realidade virtual foi unha das actividades favoritas de moitas e moitos dos visitantes.

Velaquí deixamos algunhas imaxes de ese día.

Recollida selectiva de residuos

No pasado mes de outubro botou a andar unha das actividades que o equipo consideraba prioritaria: a recollida selectiva de residuos.

Coa colaboración de toda a comunidade educativa, facemos unha separación de residuos nas aulas, separando envases, papel e cartón, materia orgánica e material escolar.

Para tal fin o centro adquiriu uns colectores de gran tamaño e instaláronse tres pequenos puntos limpos dentro do edificio (un por andar) coa colaboración de Ecoembes, quen remitiu depósitos para papel e envases.

Colectores mercados polo centro.

O alumnado xestiona os envases e o papel e cartón, facéndose unha recollida conxunta os xoves para os envases e os venres para o papel e cartón, no que o alumnado de quinto e sexto de Educación Primaria colabora co alumnado de Educación Infantil e co traslado dos residuos aos colectores exteriores.

Alumnado do centro depositando residuos.

A maiores, contamos coa colaboración do persoal de limpeza, quen se encarga a diario de xestionar o lixo orgánico.

E por último, en cada recreo saen ao patio dúas patrullas ecolóxicas, conformadas por alumnado de terceiro e cuarto de Educación Primaria. Estas patrullas non só manteñen o noso patio máis limpo recollendo restos que poida haber nel, se non que tamén asesoran e axudan a todas aquelas persoas que non saiban que facer cos seus residuos.

Patrullas ecolóxicas en acción.

Dende o Equipo de Reciclaxe e Medio Ambiente estamos encantados co traballo que están a desenvolver todas e todos!

Presentación Reciclaxe e Medio Ambiente

Benvidas e benvidos ao espazo de Reciclaxe e Medio Ambiente!

A Organización das Nacións Unidas fixo recentemente un chamamento á acción global para rematar coa pobreza, protexer o planeta e garantir que todas as persoas gocen de paz e prosperidade.

A escola non é allea a esta realidade, nin ás necesidades de preservar o planeta, e é por iso que esta iniciativa ve a luz, como mostra do compromiso da comunidade educativa para co medio ambiente.

O primeiro paso a dar, foi a instauración dun sistema de reciclaxe no centro. Toda a información ao respecto está recollida na seguinte presentación:

En breve iremos desvelando máis información da nosa actividade!