FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 21-22

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2021/2022.

SOLICITUDES: Ata o 22 de xuño.

No seguinte enlace https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ deben descargar o ANEXO I e o ANEXO II.

Poden cubrilo en pantalla e logo deben imprimilo e asinalo. Non olviden asinar o ANEXO II, cada membro da unidade familiar asina na súa casilla.

O sistema de solicitude preferente segundo a Orde da Xunta de Galicia é a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, coa Chave 365 ou Certificado Electrónico. O que permite completar o trámite e rexistralo sen necesidade de envialo ao centro.

Non olviden incluir a documentación precisa:

- Copia do libro de familia que contenga todas as páxinas da unidade familiar (pais e fillos).

- ANEXO II que deberán imprimir e asinar cada membro da unidade familiar para logo escanealo asinado e cargalo na documentación.

Segundo a situación familiar:

- Caso de separación ou divorcio dos proxenitores: Xustificación xudicial que reflicta a guarda e custodia dos fillos. (sentenza, convenio regulador, etc)

- Se non ten libro de familia, documentación individual que identifique a cada membro da unidade familiar (Partidas de nacemento, DNI ou NIE ou similar)

- Outras causas: segúndo o caso se lle informará no teléfono do centro 881880447 da documentación que precisa achegar.