11F: DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

O 11F conmemórase o  Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia .

Hai uns días fixemos unha publicación con RECURSOS para conmemorar esta data, e cada un dos ciclos traballouna dun xeito distinto.

Ademais están en proceso de gravación en Radio Xuve de pequenas pílulas informativas sobre eleas ( xa que o día 13 é o día Mundial da Radio)

No segundo ciclo decidiron facer tamén unha pequena busca de información, na que tiveron que seleccionar a 3 mulleres científicas e despois de consultar parte da nosa colección da B.E.

Para posteriormente escoller a unha delas e indicar  cal é o feito diferencial co que "destacou".

No primeiro ciclo decidiron investigar sobre María Teresa Miras Portugal, xa que naceu no Carballiño e desenvolve a súa carreira como Bioquímica e experta en Bioloxía Molecular.

En ED. Infantil centrámonos en visibilizar a data e visionar algúns vídeos informativos adaptados á idade do alumnado.

ACTUALIZACIÓN A DÍA 19 DE FEBREIRO:

Hoxe tivemos unha actividade conmemorativa polo 11F a cargo da profesora María José Vázquez Figueiredo, da Facultade de Educación e Traballo Social de Ourense  (á que agradecemos que se achegase ao noso centro)

E aquí queda o enlace á publicación na web sobre esta charla divulgativa: ACTIVIDADE CONMEMORATIVA POLO 11F

Biografía 1.pdf271.04 KB
Biografía 2.pdf1.07 MB