MALETA VIAXEIRA DE BANDA DESEÑADA

Hoxe chegou ó noso cole unha das MALETAS VIAXEIRAS que a Asesoría de Bibliotecas Escolares pon a disposición dos Centros Educativos.

O contido desta maleta vai estar un mes na biblioteca do cole, pódese disfrutar destes cómics/ manga e banda deseñada/ album ilustrado na hora do recreo ou na hora de biblioteca asignada para cada aula.

A MALETA que nós temos é a de BANDA DESEÑADA, PRIMARIA E ( se premedes no nome poderedes ver os libros que a compoñen)

Os libros son para ED. Infantil e Primaria

Fixemos dúas clasificacións dos mesmos:

-Para ED. Infantil e 1º e 2º de primaria ( Album ilustrado, Super Pataca, etc etc) con maiúsculas ou menos texto

-E os que teñen máis texto, ou complexidade temática, ou profundidade, ou manga para 3º , 4º 5º e 6º.

Agardamos que o noso alumnado disfrute coa lectura... Os máis pequenos xa deron boa conta das novidades na biblioteca...