NOTA INFORMATIVA

Estimadas familias, queremos comunicarlles o seguinte:

• O venres, día 20 de decembro de 2019, o alumnado de Educación infantil recibirá o boletín informativo e os traballos realizados durante o trimestre, motivo polo cal é necesario acudir a falar coas titoras, á volta das vacacións.

• O venres, día 20 de decembro, o alumnado de Educación Primaria tamén recibirá o boletín de notas da 1ª avaliación. O horario de atención ás familias para a entrega do xustificante das notas e para falar cos titores sobre a evolución académica dos seus fillos será o primeiro martes de xaneiro, (día 14) de 16.00 a 18.00. No caso de non poder asistir o devandito día, por forza maior, deberán poñerse en contacto coas respectivas titorías.

• O venres 20 de decembro será un día lectivo, polo tanto o alumnado seguirá o horario ordinario dos venres, entrando ás 9.30 e saíndo ás 13.15 horas.

Un saúdo.

Boborás, a 10 de decembro do 2019