Día mundial da poesía 2014

Un mar de poesía no CEIP Nosa Sra de Xuvencos

Como xa ven sendo habitual, celebramos o Día Mundial da poesía no noso centro coa realización de varias actividades que foron organizadas desde a biblioteca e o EDL.

A actividade central foi o obradoiro de poesía que realizamos, en todos os ciclos e etapas do colexio, ao longa das semanas previas a esta data. Como acto final, cada alumno e alumna realizou unha composición poética para presentar a concurso. De todos os traballos presentados os gañadores foron os seguintes:

Con todos os poemas elaboramos un gran cartaz na entrada do centro baixo o lema "Un mar de poesías".

Con todos os traballos realizaremos un libro de poemas que pasará a formar parte dos fondos da biblioteca.

Os poemas gañadores foron recitados polos seus creadores.

Asemade, f¡xemos entrega dos premios aos mellores traballos de banda deseñada realizados co programa Bitstrips durante o mes de marzo:

1. Alejandro Noia Ferreiro

Con todos os traballos realizamos un libro de cómic que pasa a formar parte dos fondos da biblioteca.

Tamén entregamos os premios aos mellores marcapáxinas que se presentaron ao concurso que organizou a "Libraría Escolma".

1. Alba Cabaleiro Gómez
  2. María Fernández Sobrado