Concurso marcapáxinas Libraría Escolma

Este ano o alumnado de terceiro ciclo participou no concurso de marcapáxinas que convocou a Librería Escolma do Carballiño. A calidade dos traballos presentados polo noso centro viuse recompendada polo posto de finalista alcanzado por Alba Cabaleiro Gómez de 5º curso cunha magnífica obra.

Desde aquí, queremos agradecerlle á Librería Escolma a realización deste tipo de actividades co fin de promover o fomento da lectura e darlle os nosos parabéns a todos os participantes e ao alumno gañador Anxo Otero, do CEIP Calvo Sotelo.

Ligazón aos traballos presentados polo cole.

Día mundial da poesía 2014

Un mar de poesía no CEIP Nosa Sra de Xuvencos

Como xa ven sendo habitual, celebramos o Día Mundial da poesía no noso centro coa realización de varias actividades que foron organizadas desde a biblioteca e o EDL.

A actividade central foi o obradoiro de poesía que realizamos, en todos os ciclos e etapas do colexio, ao longa das semanas previas a esta data. Como acto final, cada alumno e alumna realizou unha composición poética para presentar a concurso. De todos os traballos presentados os gañadores foron os seguintes:

Con todos os poemas elaboramos un gran cartaz na entrada do centro baixo o lema "Un mar de poesías".

Con todos os traballos realizaremos un libro de poemas que pasará a formar parte dos fondos da biblioteca.

Os poemas gañadores foron recitados polos seus creadores.

Asemade, f¡xemos entrega dos premios aos mellores traballos de banda deseñada realizados co programa Bitstrips durante o mes de marzo:

1. Alejandro Noia Ferreiro

Con todos os traballos realizamos un libro de cómic que pasa a formar parte dos fondos da biblioteca.

Tamén entregamos os premios aos mellores marcapáxinas que se presentaron ao concurso que organizou a "Libraría Escolma".

1. Alba Cabaleiro Gómez
  2. María Fernández Sobrado
  3. Álvaro Pérez Filgueira
  4. Naomi Estévez Estévez

GALERÍA DE IMAXES DA CELEBRACIÓN

Concurso: Ilustramos unha vaca

Imos participar no concurso ilustra unha vaca que convocou o Museo do Domus da Coruña para utilizar nunha exposición sobre acuicultura que terá lugar no Aquarium Finisterrae.