galego

POEMAS PARA O MAIO 2018

Durante toda esta semana os alumnos e alumnas do CEIP Gándara Sofán nos preparamos para a celebración de OS MAIOS e o DÍA DAS LETRAS GALEGAS.

Agunhas clases seleccionaron poemas tradicionais sobre o maio, primavera e as fermosas flores que saen neste tempo; mentres que os maiores creamos os nosos propios poemas sobre o tema.

DÍA DA POESÍA 2018

Benvid@s!

Para conmemorar o día da poesía no cole de Sofán cada clase escolleu algún poema para ler a tod@s @s compañeir@s do cole na hora de ler desta vindeira semana.

Pola nosa banda, as nenas e nenos de 5º seleccionamos dous poemas moi interesantes que queremos compartir con todos vós.

Esperamos que vos guste!!

FICHA DE LECTURA EN LINGUA GALEGA

Ficha de lectura en Lingua Galega

Xa está dispoñible para todos e todas as lectoras do terceiro ciclo a ficha de lectura para libros en lingua galega.

Só tedes que descargar o arquivo adxunto e a cubrir!!!