Maio 2020

5º NA CASA

E dende a casa 5º xa comezou a experimentar...que mellor maneira de aprender? Moitas grazas e a continuar. Animádedesvos os demáis?

FELIZ CUMPLE ALBA!!

O MÉRCORES CHEGOUME UN CORREO DE ALBA COAS SEGUINTES PALABRAS E FOTOGRAFÍAS:

Hola profe me gustaría poder compartir este día tan especial contigo y con mis amigos, poder llevar un bizcocho al colegio, hecho por mi madre, y soplar las velas de mi 12 cumpleaños con mis compañeros, pero... este año no ha podido ser, por la pandemia que estamos viviendo.

FELIZ CUMPLE ALBA!!

O MÉRCORES CHEGOUME UN CORREO DE ALBA COAS SEGUINTES PALABRAS E FOTOGRAFÍAS:

5º NA CASA

Este equipo continúa...e vai seguir adiante!!!  Todos e todas seguimos e nada nos para. GRAZAS!

5º NA CASA

Que si, que 5º continúa remexendo, probando, experimentando...e as voltas que aínda están a darlle no maxín.  ADIANTE E GRAZAS EQUIPO.

5º NA CASA

AQUÍ ESPERAMOS CON MOITAS GANAS AS VOSAS TAREFAS SOBRE AS LETRAS GALEGAS DESTA SEMANA. Risa

5º NA CASA

HOXE ESTÁ DE CUMPLE...IRENE. E quixo compartir con todos e todas a súa torta dunha forma virtual...PARABÉNS!!!

5º NA CASA

E por aquí tamén está MARCOS... outro campión que dende a súa casa experimenta e traballa un montón.  GRAZAS  !!

5º NA CASA

Outro compañeiro do equipo que nos faltaba por ver  por aquí... GRAZAS, DIEGO POR COMPARTIR !!! Aquí, como vedes, ninguén para. Adiante que falta menos!!

5º NA CASA

LETRAS GALEGAS 2020. XA SEXA POLA VELLA OU POLA NOVA NORMALIDADE, 5º DESTA NOSA LINGUA HASE SEMPRE NAMORARE...GRAZAS ATODAS E TODOS POLOS VOSOS CONTINUOS ESFORZOS!!!

5º...NA CASA a piques case de rematar

Hoxe foi o 1º día de volta ó cole da vosa titora...algunhas cousas coma antes; outras quedaron a medio facer; moitas, mellorándose...Quería compartir  un chisquiño do que vin. Pero o máis importante falta : VÓS !!! Bicos, equipo.