Bruxa e familia, de Paula Carballeira

Para conmemorar o día da Biblioteca, o alumnado de 5º curso recoméndanos Bruxa e familia, de Paula Carballeira.

5º. despide este curso escolar 2019-2020

ESTE CURSO TEDES REMATADOO ano que vén...en 6º !!! PARABÉNS E FELIZ VERÁN A TODOS E TODASGuaySeladoRisa

5º DENDE A CASA

Continuade investigando e experimentando sempre...estes son son últimos deste curso escolar. Moitas grazas.

5º NA CASA

LETRAS GALEGAS 2020. XA SEXA POLA VELLA OU POLA NOVA NORMALIDADE, 5º DESTA NOSA LINGUA HASE SEMPRE NAMORARE...GRAZAS ATODAS E TODOS POLOS VOSOS CONTINUOS ESFORZOS!!!

5º NA CASA

Outro compañeiro do equipo que nos faltaba por ver  por aquí... GRAZAS, DIEGO POR COMPARTIR !!! Aquí, como vedes, ninguén para. Adiante que falta menos!!

5º NA CASA

E por aquí tamén está MARCOS... outro campión que dende a súa casa experimenta e traballa un montón.  GRAZAS  !!

5º NA CASA

HOXE ESTÁ DE CUMPLE...IRENE. E quixo compartir con todos e todas a súa torta dunha forma virtual...PARABÉNS!!!

5º NA CASA

AQUÍ ESPERAMOS CON MOITAS GANAS AS VOSAS TAREFAS SOBRE AS LETRAS GALEGAS DESTA SEMANA. Risa