Marzo 2015

Queridas familias:

Ante a proximidade da próxima avaliación deixamos aquí unha mostra das rúbricas empregadas para valorar diferentes aspectos como a lectura en voz alta, as exposiciós orais ou as de valoración das diferentes libretas, para que poidades preparar estes aspectos na casa.

Para acceder a elas só tedes que premer nos arquivos adxuntos nesta publicación.

Día da Paz

O día 30 de xaneiro celebramos o día da paz. Este ano traballamos os países da india e de paquistán, xa que os premiados co Nobel da paz, son destes países.

Terceiro ciclo traballou a figura de Malala, nena paquistaní atacada polos talibanes por defender o dereito de que todas as nenas vaian á escola.

xa está aquí o entroido!!!!!!!

Por fin chegou o entroido!! Este ano, aproveitando que para o día da paz traballamos a cultura da India e de Pakistán, decidimos disfrazarnos de hindús.

Como todos os anos, o xoves pola tarde puidemos vir do disfraz que quereriamos, e o venres pola maña, xa nos disfrazamos da India. Despois merendamos todos xuntos doces típicos que trouxeron as familias. Estaban riquisimos!!!

ADEUS SARDINIÑA

O venres 20 de febreiro foi un día moi triste. enterramops a nosa ben querida amiga sardiña. Para iso, todos os nenos e nenas do cole viñemos de negro e trouxemos flores para despedirnos de ela. Ademais, os nenos e nenas da clase de 6º fixeron un romance para decirlle adeus.  Que triste estabamos todos!!!!!

Este curso  continuamos co plan   para incentivar o consumo de froita.

Os nenos e nenas de 6º comezaron a ser os pregoeiros da froita, facendo unha adiviña da froita que tocaba ese día.

Practicamos los decimales

Pincha en los siguientes enlaces para repasar diferentes aspectos trabajados en estos temas 6 y 8 de mate!!