IES Xulián Magariños - Avda. Castelao, 23. 15830 Negreira

  • aula virtual
  • imaxes
  • revista escolar
  • revista de prensa
  • en facebook
  • xema.tv
Inicio

  

2ºBAC

Parabéns por partida triple

07/05/2022 20:44

Orgullosos do noso alumnado. Hoxe queremos felicitar por partida triple:

1. a Eduardo Cabañas López, alumno de 2º ESO brillantemente clasificado para a final da Olimpiada Galega de Matemáticas a celebrar en Lugo a finais de maio. Moita sorte Eduardo!
(Queredes ver as probas as que se tiveron que enfrontar os participantes? Botade unha ollada a ver que vos parecen! #vivanasmates #matesdivertidas  https://www.agapema.org/images/Fase_Zona.pdf)

2. aos gañadores e finalistas do II Concurso de relatos IES Xulián Magariños que tivo o pasado mércores a entrega de premios:

Categoría Bacharelato e ciclos
-1º Premio Paula Rodríguez Pais con "Un último vistazo"
-Accésit Iván Noya con "Mi amiga la luna"
Categoría 2º ciclo de ESO e FPB
-1º Premio Josué Fdo. Martínez Delgado con "La sala"
-Accésit Héctor Lago Esperante con "Vendetta Rossa"
Categoría 1º ciclo de ESO
-1ºpremio Jennifer Andrade Gorgal con "O día que o mundo foi noso"
-Accésit María Castro Andrade con "A protectora"

3. Aos membros do noso equipo do Club de Debate, Peripatéticos,  que participaron brillantemente na fase final de competición en Pontevedra malia non poder acadar os postos de honra.

 

  • Premios e distincións
  • Act. Complementarias
  • 1ºBAC
  • 2ºBAC
  • 2ºESO
  • 3ºESO
  • 4ºESO
  • 1 adxunto
  • Calendario

Semana da Orientación académica

06/04/2022

Durante esta semana estanse a organizar no centro diversas actividades de Orientación ao noso alumnado, con especial atención ao alumnado de 4º ESO e bacharelato. Trátase de que coñezan polo miúdo as diferentes opcións que se lles presentan o próximo ano académico. Ademáis de charlas especificas para cada nivel, o venres teremos dúas mesas redondas onde exalumnado do centro falará da súa experiencia nos estudos de Formación Profesional e Universitarios. E hoxe no ximnasio tivo lugar a "Feira das optativas", unha actividade na que o profesorado dos diferentes departamentos aclara as dúbidas do alumnado respecto das características, contidos e idoneidade das diferentes materias ofertadas como optativas. Houbo unha boa participación, esperamos que moitas das dúbidas quedaran aclaradas.

 

  • Act. Complementarias
  • Últimas novas
  • Orientación
  • 1ºBAC
  • 2ºBAC
  • 4ºESO
  • 2 adxuntos
  • Calendario

Ciclo de conferencias para alumnado de bacharelato

27/01/2022

Neste mes de xaneiro estamos a ter un interesante ciclo de charlas científicas e de orientación para o noso alumnado de bacharelato que abranguen temas tan interesantes como a elaboración dos manuscritos medievais, o tratamento e valorización das augas residuais, os principios de funcionamento e usos do laser, ou o impacto medioambiental da industria. Non deixamos de insistir en que un gran nicho do traballo no futuro está na reciclaxe, recuperación de materias primas, e reducción de impacto medioambiental. Tamén tivemos unha charla específica para alumnado de 2º de bacharelato sobre a realización das ABAU e orientación para a escolla dos seus estudos universitarios. Grazas a todos os poñentes, profesores e catedráticos da USC: Anuska Mosquera, Francisco J. Pena , Sandra Piñeiro, Raúl de la Fuente  e Almudena Hospido.

 

  • Bioloxía e Xeoloxía
  • Act. Complementarias
  • CCSS Xeografía e Historia
  • Últimas novas
  • Física e Química
  • Matemáticas
  • Tecnoloxía
  • 1ºBAC
  • 2ºBAC
  • 1 adxunto
  • Calendario

Ciclo de conferencias para alumnado de bacharelato

27/01/2022

Neste mes de xaneiro estamos a ter un interesante ciclo de charlas científicas e de orientación para o noso alumnado de bacharelato que abranguen temas tan interesantes como a elaboración dos manuscritos medievais, o tratamento e valorización das augas residuais, os principios de funcionamento e usos do laser, ou o impacto medioambiental da industria. Non deixamos de insistir en que un gran nicho do traballo no futuro está na reciclaxe, recuperación de materias primas, e reducción de impacto medioambiental. Tamén tivemos unha charla específica para alumnado de 2º de bacharelato sobre a realización das ABAU e orientación para a escolla dos seus estudos universitarios. Grazas a todos os poñentes, profesores e catedráticos da USC: Anuska Mosquera, Francisco J. Pena , Sandra Piñeiro, Raúl de la Fuente  e Almudena Hospido.

 

  • Bioloxía e Xeoloxía
  • CCSS Xeografía e Historia
  • Física e Química
  • Matemáticas
  • Tecnoloxía
  • 1ºBAC
  • 2ºBAC
  • 1 adxunto
  • Calendario

Dando a coñecer referentes mulleres nas carreiras de ámbito STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería, Matemáticas)

04/11/2021

O alumnado de 2º de Bacharelato do noso centro da optativa de TICS (Tecnoloxías da Información e da Comunicación) coordinados pola súa profesora, Leticia Riestra están a desenvolver unha páxina web para dar a coñecer referentes mulleres nas carreiras do ámbito STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería e Matemáticas) co obxectivo de fomentar este tipo de estudos entre as nenas posto que este tipo de carreiras adoitan ser realizado por un perfil máis masculino.
Este proxecto englóbase dentro do concurso internacional "WISIBILÍZALAS" organizado pola Universidade Pompeu Fabra de Barcelona que busca dar a coñecer gran cantidade de mulleres que rompen estereotipos, que inspiran e que traballan cada día para conseguir que o potencial femenino sexa cada vez máis visible na nosa sociedade.
Deste modo, o alumnado fará diferentes entrevistas a mulleres enxeñeiras, científicas e matemáticas para preguntalles sobre a súa experiencia personal e profesional e para pedir consello sobre como poder romper o famoso teito de cristal das mulleres.
Unha vez teñan rematadas as entrevistas, crearán unha páxina web onde mostrarán os interesantes perfís obtidos ademáis doutras actividades paralelas que tentarán de ir realizando ao mesmo tempo.
E todo isto empregando a tecnoloxía e a informática empregando software libre para o desenvolvemento da páxina web, para a realización de videochamadas online así como a gravación das mesmas... pasando polo emprego de ferramentas para a edición de vídeo, imaxe e son así como software colaborativo para a creación de documentos.
Así, poderán traballar en moitas áreas dun xeito completamente práctico seguindo o paradigma do traballo basado en Proxectos e co claro obxectivo de conseguir dar a coñecer todas estas mulleres que desenvolven unha grande labor para a sociedade pero que permanecen ocultas.

  • Act. Complementarias
  • Últimas novas
  • Informática
  • 2ºBAC
  • 1 adxunto
  • Calendario

Aberto o prazo de solicitude de BECAS do MECD

01/09/2021

Ata o 30 de setembro está aberto o prazo para solicitude de becas ao estudo para estudos non universitarios (Bacharelato, ciclos medios e superiores de FP, e ciclos formativos de Grao Básico)

A solicitude deberá formalizarse por vía telemática  no formulario accesible en  https://sede.educacion.gob.es

Portada - Becas y ayudas para estudiantes | Ministerio de Educación y Formación Profesional (becaseducacion.gob.es)

Tamén abrese o prazo para Becas e axudas para alumnado con necesidade específica de Apoio Educativo.

 

BECAS DE CARÁCTER XERAL: LIGAZÓN Á TEXTO DO BOE

  • Becas e axudas
  • 1ºBAC
  • 2ºBAC
  • CB FP
  • CM FP
  • CS FP
  • Calendario

Circular informativa sobre as Becas do Ministerio de educación. Dereito a contía de Residencia

16/06/2021

Información relevante para aquel alumnado que vaia cursar bacharelato ou ciclos formativos de grao medio ou superior. 

As becas de estudios do Ministerio de Educación inclúen un apartado específico de RESIDENCIA. Nesta circular aclárase quen ten dereito a solicitar esa contía.

LIGAZÓN AO ARQUIVO EN PDF

  • Becas e axudas
  • Comunicados
  • 2ºBAC
  • 4ºESO
  • 1 adxunto
  • Calendario

Coñeces a nosa oferta educativa de Formación Profesional?

09/06/2021

OFERTA EDUCATIVA EN CICLOS FP PARA O CURSO 21-22

-Ciclo Básico de Servizos Comerciais (18 prazas)
-Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes (20 prazas)
-Ciclo Superior de Administración de Sistemas informáticos en rede (30 prazas)

MÁIS INFORMACIÓN SOBRE A OFERTA DE CICLOS EN TODA GALICIA :https://www.edu.xunta.es/fp/

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN (procedemento / datas/ formularios) https://www.edu.xunta.gal/fp/admision-curso-2020-2021

#FPGalicia

  • Comercio
  • Oferta educativa
  • Informática
  • 2ºBAC
  • 4ºESO
  • 1 adxunto
  • Calendario

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE A ABAU

28/05/2021

Permítannos presentarnos en primeiro lugar. Os nosos nomes son Francisco Javier Fernández Fernández e Iván Area, e seremos o Secretario e o Presidente da Comisión Delegada 08 na que realizará os exames de ABAU o alumnado do seu centro.

Queremos enviar neste correo distintas informacións altamente importantes para o bo funcionamento da comisión e a realización das probas de ABAU. Agradeceriamos confirmen a recepción do presente correo.

En primeiro lugar, en relación co acceso ás aulas, remitimos un arquivo pdf no que pode ver por que porta debe facer a entrada o alumnado do seu centro, así como de todos os centros da Comisión Delegada 08. Pregamos que o alumnado tente non aglomerarse e faga unha entrada o máis ordeada posíbel, a partir das 08.55. A Comisión Delegada 08 examinará ao alumnado dos seguintes centros

15023338    IES Praia Barraña    Boiro

15026807    IES Félix Muriel        Rianxo

15026391    IES Xulián Magariños    Negreira

15023466    IES Lamas de Abade    Santiago

36012471    IES Castro Alobre    Vilagarcía de Arousa

e cada centro realizará a entrada por unha porta distinta. Pregamos respecten as portas de acceso e os espazos asignados para evitar aglomeracións.

  

Ademais, queremos informarlles de que o pasado mércores 26 tivemos unha reunión co Tribunal Único da ABAU onde recibimos distintas informacións importantes. Durante a celebración das probas, os representantes dos centros non terán acceso aos exames, que serán feitos públicos na páxina web da CiUG ao rematar cada unha das sesións. As copias dos exames (enunciados de preguntas) non se poden sacar da aula ata a finalización de cada proba. Debe terse en conta que tanto os vogais como os representantes de centro que estean na aula de exame tampouco poderán usar ningún dispositivo electrónico que comunique co exterior (móbiles, tabletas, ordenadores, etc.). Ademais non se pode abandonar a aula ata pasada a primeira media hora.

Non está permitido o uso de reloxos de ningún tipo. Os teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos terán que estar completamente apagados e gardados nas mochilas/bolsos que se deberán colocar o carón da cadeira onde se realice o exame. Só está permitido o uso de calculadoras non programables e sen capacidade gráfica nas materias correspondentes. O incumprimento desta norma será motivo de medida disciplinaria.

a. Antes de comezar o primeiro exercicio, chamarase por lista a cada alumno/a dúas veces, tomando nota das ausencias que se produzan en todos e cada un dos exames. Os/as alumnos/as deberán identificarse mostrando o seu DNI ou un documento equivalente (pasaporte, normalmente) e seranlles entregadas as etiquetas adhesivas que deberán colocar en cada exame. O representante de centro axudará na identificación do alumnado. De acordo co protocolo COVID publicado na web da CIUG, todas as persoas deberán de levar en todo momento máscara.

b. Cada alumno/a ocupará o mesmo posto na aula durante todas as probas, na medida do posíbel, e colocará en lugar visible o documento de identificación.

c. Todo o alumnado deberá manter os pavillóns auditivos despexados para a verificación de que non se usan dispositivos auditivos non permitidos.

d. Cómpre aconsellar ao alumnado que dea bo trato ás tiras que levan o seu código de identificación para evitar que, no momento da lectura de cabeceiras, se produzan atrasos e impedimentos nas sesións de gravación. Debe advertirse tamén deben evitar o contacto do xel hidroalcohólico coas etiquetas adhesivas, xa que poden alterarse os códigos identificativos.

e. Durante a realización dos exames o alumnado deberá manter os pavillóns auditivos despexados.

f. No folio de enunciados indícase o número máximo de preguntas que deben ser respondidas; se se responde a máis das indicadas, só se corrixirán as primeiras realizadas (segundo a orde de disposición no caderno de respostas) ata completar o número máximo.

g. Nos exames de Latín II e Grego II pódese usar dicionario. Poderán conter apéndices gramaticais, pero non páxinas con contidos literarios ou de evolución do latín para o galego ou castelán. Os dicionarios non poderán conterán anotacións nin ningún apéndice engadido que non sexa orixinal da obra. Os vogais deberán verificar que non existen e, de atopalas, serán consideradas como chuletas e o alumno/a será expulsado da aula e cualificado con 0 (cero) puntos nese exame.

h. Nos exames de idioma moderno (inglés, francés, alemán, portugués e italiano) non se pode empregar dicionario.

i. Nos exames de Matemáticas II, Matemáticas aplicadas ás Ciencias Sociais e Química entregaránselle ao alumnado as correspondentes táboas complementarias.

j. As calculadoras non programables e sen capacidade gráfica pódense empregar naquelas materias nas que se precisen.

k. As copias dos exames (enunciados de preguntas) non se poden sacar da aula ata a finalización de cada proba. Os enunciados dos exames colgaranse na Web da CiUG ao final de cada xornada.

O/a alumno/a que detecte algún erro na súa matrícula da ABAU deberá comunicalo á presidencia da correspondente Comisión Delegada na hora establecida para a presentación o primeiro día das probas (9:00-10:00 horas), mediante solicitude por escrito. Unha vez finalizada esa hora de presentación do primeiro día da ABAU, non se permitirá ningún cambio de materia. A aquel/a alumno/a que se examine dunha materia distinta á que figura na súa matrícula, anularáselle o exame desta materia.

O caderno do exame está formado por dúas follas tamaño A-3 pregadas e grampadas, do que resultan 8 páxinas de formato A-4. Na primeira páxina os/as alumnos/as só poderán pegar a cabeceira. Aínda que esta páxina aínda contén as clásicas opcións A e B, non hai que marcalas tendo en conta os modelos de exame desta convocatoria. Tampouco hai que indicar nada relativo a que preguntas se deben corrixir ou deixar de corrixir xa que, tal e como xa se indicou "No folio de enunciados indícase o número máximo de preguntas que deben ser respondidas; se se responde a máis das indicadas, só se corrixirán as primeiras realizadas (segundo a orde de disposición no caderno de respostas) ata completar o número máximo."

Os alumnos/as poden utilizar todas as páxinas agás a primeira. Non se pode arrincar non engadir follas. Ademais, os alumnos/as disporán dun só caderno de examen para cada materia. Aqueles que deban realizar o exercicio de Debuxo Técnico, farano soamente no propio papel que inclúe o texto do exame. Os alumnos/as que teñan que facer a proba de Deseño recibirán unha folla especial para tal fin.

Os exames poden realizarse indistintamente en galego ou en castelán, agás no caso dos correspondentes a Lingua Castelá e Literatura, Lingua Galega e Literatura, e Lingua(s) estranxeira(s) que deberán responderse na propia lingua do exercicio.

Finalmente, os exames deben facerse con bolígrafo azul ou negro e ningún exame pode asinarse nin presentar marcas de ningún tipo que poidan permitir unha eventual identificación. Todos os exames realizados, incluso os que o/a alumno/a deixe en branco, deberán entregarse a un membro do Tribunal, esperando a que este comprobe que se lle entregan no número e condicións debidas.

O alumnado non poderá permanecer dentro do edificio unha vez remate o exame.

Atentamente

Francisco Javier Fernández Fernández e Iván Area Carracedo

  • Comunicados
  • 2ºBAC
  • 2 adxuntos
  • Calendario

Calendario de exames da convocatoria extraordinaria de 2º Bacharelato

27/05/2021

Achéganse as datas dos exames da convocatoria extraordinaria de 2º Bacharelato

a) Datas dos exames das materias pendentes de 1º BAC

b) Datas dos exames das materias de 2º BAC

  • 2ºBAC
  • 4 adxuntos
  • Calendario
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • seguinte ›
  • última »
Distribuir contido

Enlace Aula Virtual

O noso centro

  • Historia
  • Horario xeral
  • Localización
  • Oferta educativa
  • Instalacións
  • Servizos complementarios
  • Xulián Magariños
  • O noso concello
  • Contacta connosco

CURSO 21-22

  • Calendario inicio de curso
  • Resumo para as familias
  • Plano de entradas
  • Calendario escolar 21-22
  • Libros de texto
  • Seguro Escolar
  • Resumo programacións didácticas
  • Protocolo Actividades Extraescolares
  • COVID
    • Protocolo COVID (XUNTA)
    • Como actuar en caso de síntomas o contacto estrecho
    • Autoenquisa síntomas COVID (facer diariamente)
    • Declaración responsable (para entregar o día da presentación)
    • Plan de centro para adaptación á situación COVID-19

Eventos

« Maio 2022 »
LunMarMérXovVenSábDom
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Novas

  • GUÍA DO CURSO 2019-2020
  • ABAU
  • Becas e axudas
  • Na prensa
  • Premios e distincións
  • Últimas novas
  • Novas anteriores
  • Curso 21-22

Actividades

  • Act. ANPA
  • Act. para pais e nais
  • Act. Complementarias
  • Act. Extraescolares

Equipo directivo

  • Composición do Consello Escolar e do equipo directivo
  • Organigrama
  • Comunicados
  • Vicedirección
  • Secretaría
    • Títulos
  • Documentación do centro
  • Impresos para descarga
  • Lexislación

Departamentos

  • Bioloxía e Xeoloxía
  • CCSS Xeografía e Historia
  • Clásicas
  • Comercio
  • Debuxo
  • Dinamización Lingüística
  • Economía
  • Ed. Física
  • Filosofía
  • Física e Química
  • Francés
  • Informática
  • Lingua castelá e Literatura
  • Lingua galega e Literatura
  • Lingua Inglesa
  • Matemáticas
  • Música
  • Orientación
  • Relixión
  • Tecnoloxía

Plan mellora bibliotecas

Biblioteca

  • Actualidade
  • Instalacións
  • Consulta Catálogo
  • Recomendámosche
  • Blog do Club de Lectura

Dinamización lingüística

  • Equipo
  • Actividades D.L.
  • Vídeos
  • Revista 2015-2016
  • Revista 2016-2017

Formularios de reclamacións

Orde de 2 de marzo de 2021 que regula o procedemento de reclamacións

Circular 2/21 cos prazos de reclamacións 2º BAC

Modelo formulario reclamación cualificacións 2º BAC 

Modelo formulario reclamación cualificacións Ciclos FP e FP Básica 

Modelo formulario reclamación cualificacións ESO e 1º BAC

Iniciar sesión

  • Solicitar un novo contrasinal

Protocolos

  • Protocolos de orientación e atención á diversidade
  • Educonvives. Protocolos de convivencia e atención sanitaria
  • Protocolos curso 2017-2018
  • Protocolos curso 2014-2015

  • aula virtual
  • imaxes
  • revista escolar
  • revista de prensa
  • en facebook
  • xema.tv


Feito con Drupal (ver. 6.28)

 


Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Cultura, Educación, e Ordenación Universitaria .2016