RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2016-17

15/07/2016

Consulte no arquivo adxunto a relación dos libros de texto e material didáctico adicional para o curso 2016-2017.

RECOLLIDA VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

15/07/2016 13:14

Vales de libros de texto

ATENCIÓN: TEÑEN QUE VIR A REVOLLELOS OS PAIS OU EN TODO CASO SE NON É POSIBLE OS/AS PERSOAS QUE O RECOLLAN TERÁN QUE LEVALO A ASINAR A CASA.

CONCURSO PÚBLICO PARA A CONCESIÓN DO SERVIZO DE CAFETERÍA

01/09/2016
08/09/2016

Ábrese o prazo de información sobre o concurso público para a concesión do servizo de cafetería do IES Xulián Magariños.

PRAZO para a entrega da documentación requirida: do xoves 1 de Setembro ao xoves 8 de Setembro ambos incluídos, de 9:00 hs ata as 14:00 hs.

LUGAR: Secretaría do IES Xulián Magariños.

Para calquera outra información ou dúbida: chamar ao teléfono móbil 630058080 ou no correo electrónico: ies.xulian.magarinos@edu.xunta.es

Condicións para a contratación do servizo de xestión e explotación de cafetería en centros docentes (10 Mb)

Folla de especificacións técnicas

DATAS DE MATRÍCULA DE SETEMBRO. CURSO 2016-17

07/09/2016
09/09/2016

Consulte aquí as datas de formalización da matrícula en setembro.

As datas para formalización de matrícula na FP Básica e nos ciclos de grado medio e superior pode velos aquí.

Os modelos estarán dispoñibles en Conserxería e incluirán as instrucións e relación de documentos a presentar. Unha vez cumprimentados entregaranse en Administración.

EXAMES DE SETEMBRO. CALENDARIO

01/09/2016
05/09/2016

Consulta aquí o calendario completo de exames de setembro.

As probas realizaranse os días xoves 1, venres 2 e luns 5 de setembro.

Non haberá servizo de autobuses. O alumnado de ESO abandonará o centro o rematar o exame.

Lémbrase que a realización dos exames de setembro é obrigatoria para todos os alumnos e alumnas que suspenderon na convocatoria de xuño. Non presentarse o exame leva consigo suspender a materia.

Formación Profesional 2016-2017. Publicada a oferta de formación profesional e o calendario de admisión a ciclos formativos.

Impresos de matrícula. Curso 2016-2017

Pode consultar a continuación os impresos de solicitude de matrícula para o curso 2016-2017. Estes exemplares publicados na web do instituto ofrécense a efectos informativos únicamente. Neles pode consultarse a oferta de materias existente, se ben a impartición de algunha delas está condicionada a que haxa un mínimo de alumnado e ás posibilidades organizativas do centro.

BACHARELATO

IMPORTANTE: AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

15/06/2016

Xa está publicada a Orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e a convocatoria de axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o curso escolar 2016/2017.

MODELO DE SOLICITUDE

Acceso á sede electrónica da Xunta onde se pode descargar o modelo de solicitude

NORMATIVA APLICABLE

ORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar

TRABALLO "AUGA EN ONS"-PREMIO HUMANÍSTICO RUBÉN LOIS GONZÁLEZ

21/06/2016 13:00

Traballo titulado Auga en Ons, gañador do PREMIO HUMANÍSTICO RUBÉN LOIS GONZÁLEZ, do que son autores os alumnos do curso de 2º Bacharelato - A, D. Alberto Caamaño Noya, e D. Daniel Manteiga Rodríguez.

Para ver o traballo clica na imaxe:

Auga en Ons

Xa podedes descargar a Revista do IES Xulián Magariños

09/06/2016

Xa tedes á vosa disposición e listo para descarga o exemplar definitivo da Revista do IES Xulián Magariños en formato PDF, correspondente a este curso 2015-2016.  Ou, se o preferides, podedes consultala en liña mediante o servizo de ISSUU.

Esperamos que disfrutedes coa súa lectura tanto coma os que participamos na súa elaboración. Un saúdo e ata o próximo número!

IR Á REVISTA

VISUALIZAR A REVISTA EN LIÑA (ISSUU)