Viaxe a Grecia

26/02/2017
05/03/2017

Alumnado de bacharelato realizará unha viaxe de estudos a Grecia acompañado da profesora Margarita Gil entre os días 26 de febreiro e 5 de marzo.

Boa viaxe! kalo taxidi!

ENTROIDO 2017

24/02/2017

O venres 24 de febreiro a 5ª e 6ª horas terá lugar o tradicional festival de entroido con concurso de disfraces incluído. Participará o alumnado de ESO, FP Básica y Ciclo Medio de Comercio.

BASES DO CONCURSO DE DISFRACES

24 de febreiro, día de Rosalía de Castro

24/02/2017

O vindeiro 24 de febreiro cúmprense 180 anos dende o nacemento da gran escritora galega. Con motivo desa especial data, o alumnado de 3º de ESO, dentro das actividades organizadas polo equipo de dinamización lingüística, comenta para todos nós algúns dos seus poemas.

"Adiós ríos, adiós fontes" Sara e Gabriela

"Nasín cando as prantas nasen" Álex e Jorge

"Negra sombra" María

"Pra a Habana" Inés

"Quíxente tanto meniña" Sara

"Quen ten mozo?" Ivan, Daniel , Alejandro

Poemas da emigración de Rosalía de Castro. Iria

"De soidás morríase" Lucía

"Por que?" Manuel

"Hora tras hora, día tras día" Pilar

VIDEOPOEMA: Adiós ríos, adiós fontes . Adriana

Deixámosvos tamén unha ligazón á web do cantautor Amancio Prada onde podedes atopar unha magnífica versión da súa clásica adaptación musical do poema "Adiós ríos, adiós fontes". Disfrutádea.

Web de Amancio Prada

Suxestións de mellora para a web do centro

Abrimos un espazo de comunicación cos usuarios da web. Gustaríanos facer desta páxina web un instrumento útil para vostede e para toda a comunidade educativa.

Clique na ligazón e aparecerá un cadro de texto na parte inferior onde poderá comentarnos as posibles melloras que na súa opinión serían necesarias. A enquisa é totalmente anónima pero seríanos de utilidade saber se é vostede docente, alumno/a, pai, nai ou titor de alumnado ou calquera outra relación que poida ter co centro para poder agrupar as peticións por tipo de visitante e definir diferentes perfís de usuarios.

Moitas grazas pola súa colaboración.

O IES XULIÁN MAGARIÑOS CONTRA O ACOSO ESCOLAR

13/11/2016

Ademais do teléfono contra o acoso escolar posto en marcha polo Ministerio de Educacion, Cultura e Deporte

900 018 018

o IES Xulián Magariños pon a disposición da súa comunidade educativa outra canle para facilitar a loita contra este tipo de violencia. Trátase dunha dirección de correo electrónico na que calquera persoa que teña coñecemento de un caso de acoso escolar ou ciberacoso poderá informar do mesmo de forma que a dirección do centro e os reponsables de convivencia do mesmo podan actuar o antes posible, garantíndose en todo momento a confidencialidade dos datos recabados.

O correo electrónico é:

acosoescolariesxm2016@gmail.com

A proposta do IES Xulian Magariños seleccionada dentro dos Contratos Programa 2016-2017

23/12/2016 17:59

A Consellería de Educación seleccionou, entre outras, a proposta presentada polo IES Xulián Magariños para o presente curso.

Este ano o proxecto elaborado abarca catro liñas de actuación:

• PROA (Acompañamento escolar fora do horario lectivo), o alumnado con dificultades tera clases por un profesor/a alleo/a o Centro e coordinado con noso profesorado
  • Mellora da Convivencia e Promoción da Igualdade nos Centros
  • Prevención do Abandono Temperán e do Absentismo Escolar
  • Mellora da Calidade na Xestión dos Centros

Parabéns a toda a Comunidade Educativa !

MÁIS INFORMACIÓN SOBRE OS CONTRATOS PROGRAMA

Ver información sobre os Contratos Programa no portal educativo da CCEOU

NOVOS TELÉFONOS DE CONTACTO E NOVA DIRECCIÓN DA WEB

03/10/2016 17:13

Comunicamos que tras facerse efectivo o cambio de operador telefónico os novos números de teléfono e fax do centro son:

NOVO Nº DE TELÉFONO : 881.867.126

NOVO Nº DE FAX             : 881.867.132

Os números antigos poderan seguir sendo utilizados durante un breve periodo de tempo, sendo derivados a estes novos.

Tamén muda a dirección da nosa web que pasa ao dominio edu.xunta.gal, polo que a nova URL é: