Semana de concienciación contra a violencia machista

20/11/2017
24/11/2017

Durante esta semana terán lugar no centro diversas actividades para concienciar á comunidade educativa e en especial aos xóvenes contra a violencia machista. Entre esas actividades estarán a proxección de diversas curtametraxes, conferencias, un recital poético ou a gravación de videoclips.

Clica aquí para ver o programa

Faise público o Plan Xeral Anual correspondente ao curso 2017-2018

02/11/2017

No apartado correspondente a DOCUMENTACIÓN do equipo directivo, a comunidade educativa do noso centro ten á súa disposición unha copia dixital do Plan Xeral Anual de este curso, así como o resto de documentos de interese.

PLAN XERAL ANUAL 17-18

LIGAZÓN AO APARTADO DA WEB

Horario de atención a pais e nais do alumnado

25/10/2017

Pode consultar no documento adxunto o horario de atención a pais, nais e alumnado por parte do profesorado do centro.

HORARIO DE TITORÍAS DE PAIS, NAIS E ALUMNADO

Exposición micolóxica

20/11/2017

Durante esta semana podedes ver na entrada a exposición micolóxica organizada pola Asociación Sendeiriña con cogumelos recollidos na comarca do Val de Barcala.

Premio de innovación educativa "Desafíos STEM: Programación, robótica e impresión 3D"

16/11/2017

O proxecto "Nicradome: Sistema de conectores rápidos para ensamblado de cúpulas xeodésicas" ven de obter o premio Desafío Impresión 3D na categoría senior nos Premios de Innovación Educativa "Desafío STEM" convocado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria. Parabéns a todo o alumnado da materia de Modelado e Impresión 3D do curso 2016-2017 e especialmente a Fátima Fathallah, Miguel Ángel Corral, Miguel Blanco e Brais García, titorizados polo profesor Jesús García.

Deseñouse un sistema de 26 conectores imprimible nas impresoras 3D do instituto, fácilmente escalables e adaptables a todo tipo de listón cadrado de madeira, de xeito que permiten a rápida montaxe de cúpulas xeodésicas de tipoloxía 2V de tamaño variable.

Novas tecnoloxías aplicadas á música coral

28/11/2017

Concerto didáctico para 1º e 2º ESO ofrecido polo coro Son Elas. Amosarán o proceso de artellamento dunha formación coral contemporánea usando todas as ferramentas que as novas tecnoloxías  ofrecen.

O alumnado de comercio visita a feira "Fairway"

14/11/2017

O alumnado de comercio visitou Fairway, , feira e congreso sobre o camiño de Santiago celebrado no Palacio de Exposicións e Congresos de Santiago

Exposición sobre a formación do relevo terrestre

10/11/2017

Tedes unha magnífica mostra de maquetas sobre diversos aspectos da formación do relevo terrestre no andar superior do edificio novo. Maquetas feitas polo alumnado de 1º de ESO baixo a supervisión da profesora María Luisa Nieto.

O IES Xulián Magariños participa en dúas das liñas do Plan Proxecta

10/11/2017

Este curso desenvolvemos no Centro dous Plan Proxecta: Quérote+, para alumnado de 3º ESO e Apuntámonos a non beber para alumnado de 1º ESO.