Viaxe a Irlanda

24/05/2017
27/05/2017

Do 24 ao 27 de maio alumnado de 1º de Bacharelato realizará unha viaxe didáctica a Dublín (Irlanda) acompañado polos profesores Amancio Liñares e Kety Lois.

Campeona de atletismo

23/05/2017

Parabéns a Alba Cuns, alumna de 1º de ESO e fantástica atleta.

Lara López Suárez representante galega na fase nacional da olimpiada matemática!!

19/05/2017

A nosa alumna Lara López, xunto con Brais Rodríguez do IES Rio Cabe de monforte e Daniel Piqueras do IES Perdouro de Burela serán os representantes galegos na fase nacional da Olimpiada Matemática que terá lugar en Valladolid do 21 ao 25 de xuño. Bravo Lara!

Ver resultados da fase galega.

Viaxe a Londres (London trip) do alumnado da sección bilingüe

17/05/2017
21/05/2017

O alumnado da sección bilingüe e o profesorado acompañante xa se atopan en Londres disfrutando e aprendendo un montón.

Negreira, capital do debate

16/05/2017

El Correo Gallego adica unha páxina aos éxitos do IES Xulián Magariños nas competicións de debate onde participa o noso alumnado

VER NOTICIA

Semana da impresión 3D

15/05/2017

Esta semana organizamos unha serie de actividades e exposicións para todas as persoas interesadas en aprender máis sobre os procesos de impresión 3D e as súas posibilidades. Haberá proxeccións de vídeos explicativos, mostra de obxectos impresos nas impresoras 3D do centro e posibilidade de ver as impresoras en acción.

Dúas alumnas premiadas no XIV Certame Literario do Concello de Ames

11/05/2017

A este prestixioso certame presentáronse 129 obras.

Na segunda categoría (dos 14 aos 17 anos) a gañadora foi Iria Freire, do IES Xulián Magariños de Negreira, coa obra Unha gaiola para a luz. A segunda clasificada foi Ana Barros, de Marín, coa peza Bala Perdida, e na terceira posición quedou Lucía Fuentes, tamén de Negreira, co traballo A vida de Marta

Parabéns a todos/as os/as premiados/as e moi especialmente a Iria e Lucía.

Ver noticia

Fotos da viaxe a París

08/05/2017

(descargar collage)

O alumnado e profesorado que foron de viaxe a París xa están de volta e polo que nos contan chegan encantados. Podedes ver as fotos que nos mandan no Facebook do insti. Nesta visita didáctica o alumnado está acompañado polos profesores Lucía Pérez Romero, Juan Alves e Joseba Lebrancon.

Proximamente poderedes ler unha crónica da viaxe na revista do instituto.

Convócanse os premios extraordinarios de Bacharelato 2016-17

08/05/2017

O alumnado que remate Bacharelato neste curso 2016-2017 cunha media superior a 8,75 pode presentarse a estes premios dotados cun importe de 1000 € e a exención de pagar a matrícula do primeiro curso nunha universidade pública. A participación consistirá nunha proba estruturada en dúas partes.

O prazo de presentación comeza o 5 de maio e remata un mes despois. Tedes toda a información na Orde de convocatoria.

Ligazón á Orde de convocatoria publicada no DOG

LETRAS GALEGAS 2017. CARLOS CASARES

15/05/2017

ACTIVIDADES CON MOTIVO DA CELEBRACIÓN DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

A. EXPOSICIÓN SOBRE CARLOS CASARES

Por cortesía da Secretaría Xeral de Política Lingüística, que nos cedeu unha serie de paneis sobre a vida e obra de carlos Casares. Esta exposición atópase no pasillo de unión dos edificios principal e novo.

B. CONCERTO HOMENAXE

Reseña na prensa