A alumna Lara López xa está en Valladolid para participar na XXVIII Olimpiada matemática nacional

22/06/2017

A nosa alumna, Lara López acaba de chegar a Valladolid como unha das representantes da delegación galega na XXVIII Olimpiada matemática Nacional. (tedes toda a información no enlace)

Desexámoslle moita sorte !

Xincana de Titorías entre Iguais

22/06/2017

Hoxe o alumnado de 1º de ESO e 3º de ESO participou nunha divertida xincana polas rúas de Negreira. Unha actividade lúdica e colaborativa que consistiu en resolver varias procuras e probas divididos en grupos nos que estaban alumnos titores e os seus titorandos, acompañados dun docente.

Prazo de inscrición a ciclos formativos de FP de grao medio e superior

26/06/2017

O luns 26 de xuño comeza o prazo de inscrición a ciclos formativos de FP de grao medio e de grao superior en réxime ordinario e réxime para persoas adultas.

Lembramos que a normativa aplicable é a Orde do 15 de xuño de 2016 de admisión a ciclos formativos de grao medio e de grao superior en réxime ordinario e para as persoas adultas en centros sostidos con fondos públicos. De todos xeitos en virtude da aplicación do Real decreto-lei 5/2016 desenvolvido polo Real decreto 562/2017, que modifica a disposición derradeira quinta da LOMCE, as avaliacións finais de etapa da ESO e do Bacharelato non terán valor académico; ademais todos os títulos de graduado na ESO poderán acceder indistintamente ás ensinanzas de educación secundaria postobrigatoria (grao medio e bacharelato).

MAIS INFORMACIÓN NA WEB DE FP DA CONSELLERÍA

Satisfacción polos resultados acadados na nova ABAU (Avalación de bacharelato para o acceso á Universidade)

20/06/2017

¡37 presentados, 37 aprobados, 100% de alumnado do centro presentado (curso 2016-2017) aprobado na Selectividade, nas ABAU 2017!

Parabéns para tod@s.

A comarca barcalesa conta cunha nova fornada de futuros universitarios ou técnicos superiores. ¡Noraboa para para toda a comunidade educativa do Instituto de Negreira e para a nosa veciñanza!.

A revista do IES Xulián Magariños. nº 4 (Curso 2016-2017)

12/06/2017

Acaba de saír do forno o exemplar nº 4 da nosa revista, correspondente ao curso 2016-2017. Un número adicado a Portugal e a súa cultura. Esperamos que vos guste e estaremos encantados de recibir os vosos comentarios.

Un saúdo.

NOTA: Acabamos de subir unha versión actualizada que inclúe novos contidos elaborados por alumnado de 2º de Bach (ata agora estaban centrados na ABAU).

Ligazón á revista

Tamén podedes consultar en liña, sen necesidade de descargalas, as revistas do curso pasado e actual, simplemente clicando a portada correspondente na estantería.

Excursión do Club de Debate

24/06/2017

O alumnado participante no Parlamento Xove e no Club de debate gozará dunha excursión de fin de curso do 24 ao 28 de xuño grazas aos premios obtidos nesas dúas competicións. Noraboa e disfrutade moito.

Practicando "Lettering"

15/06/2017

Gústavos debuxar letras? No noso instituto temos verdadeiros expertos/as

Visita do noso futuro alumnado

09/06/2017

Hoxe tivemos a visita do alumnado de 6º de primaria acompañado polos seus profesores. Este alumnado incorporarase en setembro ao centro. Foron recibidos polo director D. Adelino Pose, a vicedirectora Dna. Clara Rodríguez, o xefe de estudos D.Cipriano Núñez, a orientadora Dna. Begoña Cortés e a profesora de Lingua Galega, Dna. María Blanco. O alumnado de 2º ESO B explicoulles como funciona o servizo de mediación e o programa titoría entre iguais. A continuación visitaron as instalacións do IES. BENVIDOS!!.

Coa nosa voz. Un proxecto audiovisual de alumnado de 2º ESO

14/06/2017

Din que a poesía é para as minorías, mais esta é unha idea que non compartimos no IES Xulián Magariños. A poesía é a voz das emocións, polo tanto, este xénero literario é para todas e todos nós.

E isto é algo que saben ben no Agrupamento Específico de 2º ESO, sobre todo tras o proxecto audiovisual que realizaron na materia de Lingua e literatura galega, baixo a coordinación de María Blanco Crespo. Ao longo deste trimestre, escolleron un texto poético galego e crearon, a partir del, unha pequena peza audiovisual para a que gravaron a súa voz durante o recitado, escolleron imaxes de acordo co seu contido, e acompañaron cunha música tamén escollida persoalmente.

Aquí vos deixamos o enlace para que poidades ver o seu traballo e queremos aproveitar para animarvos a que leades poesía. E se é galega, aínda mellor!

VER VÍDEO