Outro premio literario!

03/12/2016

A nosa alumna de 4º ESO, Iria Freire Agra, ven de gañar por segundo ano consecutivo o certame literario do Concello de Negreira sobre o tema do "Maltrato contra as mulleres", baixo o pseudónimo "Peonía".

Un relato que narra unha desas historias que acontecen en calquera dos nosos fogares, onde unha vez máis unha muller loita por saír a flote dunha relación de maltrato e destrutiva. A protagonista cóntanos a súa historia como membro dunha organización que axuda a outras mulleres, reinvindicando o lugar da dignidade e a visibilidade.

Os nosos parabéns para Iria e aos seus esforzos en plena época de exames!.

ACTUACIÓN MUSICAL

21/12/2016 10:30

Clica na imaxe para ver o cartaz

Teatro: Cousas (de Castelao)

09/12/2016

Clica na imaxe para ver o cartaz

Escaparate de Nadal

02/12/2016

Escaparate de Nadal 2016 deseñado polo alumnado de 1º Ciclo Medio Actividades Comerciais, coordinado polo profesor Alejandro Guntiñas dentro das actividades programadas polo Departamento de Comercio.

Premio Literario

01/12/2016

Con dúas páxinas tituladas "Esperanza", o ex-alumno do noso centro, Bienvenido Suárez, vén de acadar un recoñecemento cheo de emotividade, o primeiro premio do certame literario «Dillo a quen maltrata», convocado polo Concello de Lalín no contexto das actividades arredor do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller. Desde aquí, os nosos parabéns e desexos de moitos éxitos !!!

Descargar o texto

O IES XULIÁN MAGARIÑOS CONTRA O ACOSO ESCOLAR

13/11/2016

Ademais do teléfono contra o acoso escolar posto en marcha polo Ministerio de Educacion, Cultura e Deporte

900 018 018

o IES Xulián Magariños pon a disposición da súa comunidade educativa outra canle para facilitar a loita contra este tipo de violencia. Trátase dunha dirección de correo electrónico na que calquera persoa que teña coñecemento de un caso de acoso escolar ou ciberacoso poderá informar do mesmo de forma que a dirección do centro e os reponsables de convivencia do mesmo podan actuar o antes posible, garantíndose en todo momento a confidencialidade dos datos recabados.

O correo electrónico é:

acosoescolariesxm2016@gmail.com

ACTIVIDADES NO DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25/11/2016

Fotos da actividade feita no 2º recreo "Contra a Violencia de Xénero", onde unhas rapazas de 4º ESO leron uns poemas. Coordinaron a actividade as profesoras Elisa Borrazás e María Blanco.

ÉXITO TOTAL DO XXIX CONGRESO DE ENCIGA EN NEGREIRA

18/11/2016

NOVOS TELÉFONOS DE CONTACTO E NOVA DIRECCIÓN DA WEB

03/10/2016 17:13

Comunicamos que tras facerse efectivo o cambio de operador telefónico os novos números de teléfono e fax do centro son:

NOVO Nº DE TELÉFONO : 881.867.126

NOVO Nº DE FAX             : 881.867.132

Os números antigos poderan seguir sendo utilizados durante un breve periodo de tempo, sendo derivados a estes novos.

Tamén muda a dirección da nosa web que pasa ao dominio edu.xunta.gal, polo que a nova URL é:

CLUB DE DEBATE

21/11/2016

Novo logo do Club de Debate deseñado polo propio alumnado dirixido pola profesora de informática Mónica García Constenla. O alumnado participará no programa Parlamento Xove, enmarcado dentro do Plan Proxecta.