AVISO IMPORTANTE

31/07/2017 16:56

Mes de agosto,  calquera trámite de urxencia poderá ser solicitado no correo electrónico: ies.xulian.magarinos@edu.xunta.es

ou, no caso de dúbidas, ao teléfono móbil: 630 058 080

LICITACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA.

28/07/2017 16:26

Presentación de documentación:

Datas: Venres 1 de setembro ata Venres 8 de setembro, ambos incluidos, de 9:00 horas a 14:00 horas.

Lugar: Secretaria.

Enlace á información e documentación.

Calendario de exámenes de setembro e de matrícula

01/09/2017
08/09/2017

EXAMES DE SETEMBRO  (NOVA VERSIÓN)

A realización dos exames de setembro é obrigatoria para o alumnado que suspendeu en xuño.

Alumnado de bacharelato: os exames terán lugar o venres 1 de setembro e o luns 4 de setembro.

Alumnado de ESO : Os exames terán lugar o venres 1, luns 4 e martes 5 de setembro.

Ver comunicado do centro co calendario de exames (NOVA VERSIÓN)

MATRÍCULA DE SETEMBRO

Os días para formalizar a matrícula en setembro serán

Xoves 7 de setembro : para 1º, 2º e 3º de ESO

Venres 8 de setembro: para 4º ESO, e 1º e 2º de bacharelato

Ver comunicado do centro

Bo verán

05/07/2017

Premio de Narración Concello de Curtis

02/07/2017

Estamos novamente de noraboa. A alumna de 2º bacharelato Lidia Cambón Cancio ven de gañar o 1º premio de narración curta Concello de Curtis na categoría A coa obra "Do soño á realidade". Os membros do xurado subliñaron a calidade das obras presentadas a concurso (mais de medio centenar de relatos), o que pon de relevo o interese dos xóvenes pola escritura e a literatura. Parabéns a Lidia e a o resto dos premiados.

Entrega do premio de investigación científica

26/06/2017

Hoxe tivemos a sorte de contar con María Victoria Otero Espinar, profesora do Departamento de Análise Matemática da Facultade de Matemáticas da USC, para entregar os diplomas as gañadoras do Premio que leva o seu nome. O premio foi para o traballo titulado "Estudo de habitos saudables entre o alumnado do IES Xulián Magariños", presentado baixo o pseudónimo de Equipo NASA foi elaborado polas alumnas:

• Dª. Alba García Mato
• Dª. Soraya Lorenzo Touceda
• Dª. Alicia Fernández Casas
• Dª. Nerea Leis Piñeiro

Concedeuse ademáis un accésit ao traballo titulado "Spirularia, un caso de biomimética no Val de Barcala" realizado por
• Dª. Alba Espasandín Vázquez, 4º ESO B
• Dª María Mosquera Mouro, 4º ESO A

Parabéns e o noso agradecemento a todos/as participantes.

A vicedirectora, Clara Rodríguez entrégolle unha chave cos traballos premiados. Moitas grazas por todo en nome da Comunidade Educativa.

AQUÍ PODEDES CONSULTAR O TRABALLO GAÑADOR, que seguro será do voso interese.

Emotiva despedida a dous grandes compañeiros e docentes

26/06/2017

Queremos despedir a dous queridísimos compañeiros de docencia no IES Xulián Magariños, o profesor de Filosofía e varios anos xefe de estudos Cipriano Núñez e a orientadora Begoña Cortés que se traslada a Navarra, a quenes extrañaremos moitísimo. Moita sorte nas vosas novas ocupacións.

Prazo de inscrición a ciclos formativos de FP de grao medio e superior

26/06/2017

O luns 26 de xuño comeza o prazo de inscrición a ciclos formativos de FP de grao medio e de grao superior en réxime ordinario e réxime para persoas adultas.

Lembramos que a normativa aplicable é a Orde do 15 de xuño de 2016 de admisión a ciclos formativos de grao medio e de grao superior en réxime ordinario e para as persoas adultas en centros sostidos con fondos públicos. De todos xeitos en virtude da aplicación do Real decreto-lei 5/2016 desenvolvido polo Real decreto 562/2017, que modifica a disposición derradeira quinta da LOMCE, as avaliacións finais de etapa da ESO e do Bacharelato non terán valor académico; ademais todos os títulos de graduado na ESO poderán acceder indistintamente ás ensinanzas de educación secundaria postobrigatoria (grao medio e bacharelato).

MAIS INFORMACIÓN NA WEB DE FP DA CONSELLERÍA

Satisfacción polos resultados acadados na nova ABAU (Avalación de bacharelato para o acceso á Universidade)

20/06/2017

¡37 presentados, 37 aprobados, 100% de alumnado do centro presentado (curso 2016-2017) aprobado na Selectividade, nas ABAU 2017!

Parabéns para tod@s.

A comarca barcalesa conta cunha nova fornada de futuros universitarios ou técnicos superiores. ¡Noraboa para para toda a comunidade educativa do Instituto de Negreira e para a nosa veciñanza!.