Presentación

A Bioloxía é unha ciencia complexa; ciencia que procede da fusión de moitas áreas do saber.

Antigamente os sabios eran uha mistura do que hoxe serían filósofos, astrónomos, matemáticos, físicos, químicos, médicos etc. Sen embargo a medida que as distintas formas do saber aumentaron tamén foron aparecendo as ciencias ata no momento actual que están moi diversificadas con un gran nivel de especialización.

Para poder falar de Bioloxía o de Xeoloxía é imposible poder facelo sin coñecer outras ciencias como Química, Física e Matemáticas así podemos falar de Biofísica, Bioquímica, Xeofísica, Xeoquímica, Xenética, Ecoloxía, etc...

Moitas veces o alumnado pretende comprender determinados aspectos da Bioloxía e Xeoloxía sin coñecemento básico dos pilares das mesmas con resultados pouco alentadores.

Desde este Blog pretendo atender as peticións dos alumnos de 4º de ESO e Bacharelato sobre duvidas que poden ter sobre diversos aspectos das asignaturas de Bioloxía e Xeoloxía así como das Ciencias do Mundo Contemporáneo.

Algúns artigos moi específicos poden ser redactados en lengua castellana; isto é debido están feitos en base da bibliografía de orixe americano e con moita terminoloxía científica que moitas veces dificultaría o nivel de comprensión polo alumno.

Espero que poda satisface-las demandas dalgún sector do alumnado.

Saudos

Profesor: Antonio Prieto Barbeito