Visita do alumnado de economía de 4º da ESO ao CIS Tecnoloxía e deseño de Ferrol

Hoxe venres 1 de abril, grazas a ser selccionado o proxecto emprendedor que desde o departamento de Economía se presentou ao programa EduTecEmprende. o alumnado da materia de economía de 4º da ESO puido desfrutar dunha experiencia novidosa e única.

O CIS Tecnoloxía e Deseño é un organismo público pertencente á Axencia Galega de Innovación e o seu obxectivo é ser impulsores de innovación para xerar valor económico, social e sostible. Unha das múltoples actividades que organizan son a formación e difusión, así como o fomento de vocacións científico-tecnolóxicas

O programa e a viaxe desenvolveuse satisfactoriamente gazas á colaboración e acompañamiento de Lara Oliveros e Mercedes Sutil.

Algunhas fotos do evento

Licenza Creative Commons

Esta obra de Lara Olivero Ben ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.

O programa da visita: