Conmemoración do 20 de novembro, Día Universal do neno

O grupo de valores éticos de 1º de ESO B foi o primeiro que celebrou esta data coa colaboración de La Voz de Galicia, que posto que o departamento de Economía participa no programa Prensa en la escuela, mandounos unhas preciosas camisetas con deseño de Sargadelos e o lema Meigas fóra!. O detalle encantoulles a este grupo de alumnas involucradas e animosas, que posan orgullosas mostrándonos o agasallo. Co resto de alumnos iremos conmemorando este día ao longo da semana.

Licenza Creative Commons

Esta obra de Mª Beatriz López Soto ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.

O grupo de Valores éticos de 1º ESO A quedaron moi sorprendidos coas camisetas e posaron felices

O grupo de Economía de 4º da ESO B posan nesta imaxe

Licenza Creative Commons

O grupo de Economía 1º de bacharelato C tamén posou co agasallo conmemorando tamén o 25N