Visita didáctica a Inditex

A de Inditex é unha cita anual moi esperada polo alumnado, que se mostra moi ilusionado, as súas expectativas sempre quedan satisfeitas e salientan o enriquecedor da experiencia. Este ano fomos a Arteixo o luns 13 de maio o alumnado de 2º de bacharelato da materia de Economía da Empresa, e algún máis de Fundamentos de Administración e Xestión, ata alcanzar os 20 de cupo máximo coas profesoras, agradecemos moito a Mª José Carral Río que nos acompañase de tan bon grado.

Foi un día especial porque ademais era o último de clase antes de fin de curso así que aproveitei para desexarlles moita sorte.

Aquí tedes unha mostra gráfica da viaxe cara a Inditex, do final da visita e da volta.

Licenza Creative Commons

Esta obra de Mª Beatriz López Soto ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.