Os máis solidarios do curso 2015/2016

Aquí mostran orgullosos o diploma de persoas solidarias, grazas ao traballo desinteresado que durante o curso foron recollendo no pasaporte solidario. Noraboa a todos e todas!

Licenza Creative Commons

Esta obra de Mª Beatriz López Soto ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.

De esquerda á dereita: Pablo, Noemí, Andrea, Tamara, Melanie (en representación de Laura), Carmen e iria. Alumno e alumnas de Obradoiro de Iniciativas emprendedoras de 4º da ESO.

Licenza Creative Commons

Carlos Aitor, alumno de atención educativa de 4º da ESO, que cubriu este curso o pasaporte solidario de nivel II, pois tamén conseguiu o curso pasado o diploma de perdoa solidaria.