ARTE e FILOSOFÍA de 2º BACHARELATO en Santiago

Este pasado día 12 de decembro, un grupo de alumnas de Historia da Arte de 2º Bacharelato, acompañados pola profesora Concha Sabucedo, analizaron de cerca a Catedral de Santiago na visita que, anualmente, organiza o Departamento de Historia. Un xeito de achegar ao alumno á obra de arte. Materia importante do Selectivo, a Catedral serve de exemplo directo das características básicas da Arte Románica. Coñeceron o interior da Catedral e visitaron a Corticela máis o Museo Catedralicio e o Claustro. A visita por Santiago completouse cun percorrido breve polas Facultades de Historia e Filosofía, así como á Igrexa da Universidade. Unha tarde fría pero, productiva.

Asimesmo, o alumnado de Filosofía de 2º Bacharelato, acompañados polos profesores Dolores Rodríguez e Xavier Crespo, asistíu este venres 14 de Decembro, a unha representación da obra 'Sofía e as postsocráticas', no Salón Teatro de Santiago. Esta peza teatral dirixida por Marta Pérez, versa sobre a violencia machista, e a partires de tres personaxes en escena, Sócrates, Platón e Aristóteles (interpretados por mulleres), analiza o que é ou non é violencia machista, e a nosa responsabilidade como sociedade ante este asunto.

CORO de nen@s 'HAS DE CANTAR'

O coro infantil do IES Virxe do Mar, formado por alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO, participou este pasado domingo 25 de novembro nos actos organizados polo Concello de Noia con motivo do día 'Contra a Violencia de Xénero'.

O coro, dirixido por Eva e Fernando, interpretou varias cancións diante da Casa do Concello, relacionadas coa problemática da violencia que sofren as mulleres, ante un atento e entusiasta público, aínda a climatoloxía da tarde non acompañaba moito.

Noraboa a tod@s os compoñentes do Coro e aos profesores encargados.

III CERTAME de VIDEOCREACIÓN: CONTRA A VIOLENCIA de XÉNERO

Todos os alumnos e alumnas da ESO que participaron na elaboración de videos sobre a problemática da violencia de xénero, como parte final dos obradoiros impartidos nas aulas, organizados polo C.I.M. de Noia e o Departamento de Orientación do IES, asistiron o pasado luns 26 de novembro á gala de entrega de premios do III Concurso de Videocreación, que tivo lugar na Sociedade Liceo de Noia.

Despois do visionado das curtas finalistas, procedeuse á entrega de galardóns, resultando gañadores de dous 4º premios, dous grupos de alumnos de 3º da ESO do noso instituto. Un deles formado por Antía Piñeiro, Alba Fernández, Sara Martín, Laura Míguez, Ainhoa Vilar, Néstor Negreira, Antón Regueira e Mateo Ríos, e outro grupo formado por Leilía Rey, Adriana Quintás, Jorge Santos e Pablo Santos.

Noraboa aos premiados!

Grupos de alumnos de 3º da ESO que resultaron premiados

IES 'Virxe do Mar' contra a VIOLENCIA de XÉNERO

O noso IES celebrou o pasado venres unha xornada contra a violencia de xénero. O alumnado do centro aproveitou ambos recreos da mañán para interpretar diferentes temas musicais que fan alusión ás liberdades das mulleres e contra as violencias que sofren.

A destacar a colaboración dos departamentos de Música, Educación Física, Ciclo de Imaxe e Son, e a implicación de todo o profesorado en xeral.

CLIMÁNTICA RECIBE O PREMIO 'APROEMA'

O Departamento de Ciencias Naturais do IES Virxe do Mar resultou galardonado nos IV Premios Medio Ambiente APROEMA, Asociación profesional de Empresas Medioambientais. O obxectivo destes premios é destacar as accións individuais e/ou colectivas, tanto públicas como privadas, en favor do medio ambiente e impulsar a conciencia ambiental e fomentar as actividades para a mellora do medio ambiente.

O Departamento de Ciencias Naturais do IES Virxe do Mar, dirixido polo profesor Francisco Sóñora, foi o gañador na modalidade de Centros Académicos, en recoñecemento ao traballo desenvolvido no bienio 2016-2018 co proxecto Climántica.

O acto de entrega tivo lugar o 22 de novembro no Círculo de Empresarios de Galicia en Vigo e asistíu ao mesmo, para recoller o premio, o Xefe de Departamento e director do proxecto Climántica D.Francisco Sóñora.

MAGOSTO no INSTITUTO Virxe do Mar

O pasado día luns 12 de novembro pola tarde, celebramos o Magosto no noso instituto. Todo o alumnado da ESO e Bacharelato, tamén o de Ciclo e os profesores, tiveron oportunidade de disfrutar dunhas castañas asadas, acompañadas de música e diversión. No patio do centro estaban organizados diferentes xogos, para que os alumnos probaran naqueles que máis lles apetecera e foran indo e vindo dun a outro. A organización dos xogos estivo a cargo do Departamento de Educación Física e facendo de monitores dos mesmos estaban @s alumn@s de 1º Bach, acompañados polo profesorado. A música correu por conta do Ciclo de Imaxe e Son. Noraboa a todos polos momentos divertidos que pasamos esa tarde.