15 MARZO: ESCOITAMOS A GRETA THUNBERG

No instituto escoitamos a chamada de Greta Thunberg e fixemos un programa de radio no recreo.

XORNADA SOBRE AS ACTIVIDADES FÍSICO-DEPORTIVAS 2019

LINGUA, CULTURA E PATRIMONIO
NO MEDIO NATURAL

O IES Terra de Turonio organiza unha xornada técnica sobre as posibilidades que ofrece o sector turístico en Galicia e no Norte de Portugal a partir dos ciclos profesionais de actividades físico-deportivas no medio natural. Está destinada ao profesorado e alumnado dos ciclos profesionais que se imparten en  5 institutos de Galicia: Porto do Son, Arteixo, Silleda, Poio e Gondomar.

O IES Terra de Turonio, en colaboración coa Xunta de Galicia, organiza o mércores día 13 no Auditorio Neira Vilas da Cidade da Cultura, unha xornada sobre a interpretación da cultura, o patrimonio e o turismo nas actividades físicas e deportivas. O instituto Terra de Turonio imparte desde o curso 2004/05 o ciclo profesional “Condución de actividades físico-deportivas no medio natural”   que tamén se imparten noutros catro centros de toda Galicia.

No Norte de Portugal, na vila de Melgaço, a Escola Superior de Desporto e Lazer é unha das escolas do Instituto Politécnico de Viana do Castelo,  hai unha facultade de ensino superior que imparte estas ensinanzas cun enfoque centrado no medio natural.

Proceso de admisión para o curso 2019-2020

Deu comenzo o proceso de admisión para o vindeiro curso 2019-2020.

As fases son as seguintes:

Prazo de reserva (centros adscritos): do 1 ao 15 de Febreiro (formulario adxunto)

Prazo de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de Marzo

Listaxe provisional de admitidos: 25 de Abril

Listaxe definitiva de admitidos: 15 de Maio

Matrícula: Xuño

Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG  do 15 de marzo de 2013)

Convocadas as probas de acceso a Ciclos 2019

DÍA DA MULLER 8 DE MARZO

Hoxe, 7 de marzo, iniciamos no centro unha serie de actividades que continuarán toda a semana que vén. Proxectouse o vídeo "Penalty" e un vídeo de Mulleres na historia feito polo ENLG do IES de Elviña e ademais  un grupo de alumnas leron uns poemas.