COMEDOR ESCOLAR DE XESTIÓN INDIRECTA (CÁTERING) XUNTA DE GALICIA
CURSO 24-25
COMEZO DE CURSO: luns 16.
ADMITIDOS: listaxe exposta no taboleiro do centro.
RESERVA: listaxe exposta no taboleiro do centro
CATERING PARA O CURSO 2024-2025: MEDITERRÁNEA GROUP.
Pódese descargar a ficha para o alumnado que ten alerxias alimentarias así como as instrucións.
O comedor do centro está xestionado pola Xunta de Galicia seguindo a normativa:
-Decreto 132/2013
-Instrución 2/2024
Día: os luns de 15:00 a 17:00 nunha única quenda.
Capacidade: 30 usuarios.
Lugar: cafetería do centro.
Solicitude: realízase mediante impreso de autodeclaración das tarifas tomando como referencia a declaración da renda de 2023 que esterá dispoñible na secretaría do centro ou descargando do arquivo adxunto.
Selección e admisión de usuarios no caso de haber máis solicitudes que prazas:
1. Usuarios do curso anterior do comedor.
2. Usuarios de dereito do servizo de transporte escolar
3. Ter unha irmá/n matriculado no centro e ser usuario do comedor escolar.
4. Alumnado en situación socioeconómica de exclusión social, discapacidade igual ou superior ao 33% certificado.
5. Alumnado membro de familias numerosas.
6.Alumnado fillo de pais e nais, titores legais ou acolledores familiares, traballadores ambos os dous con incompatibilidade dos seus horarios laborais co horaio de saída do seufillo/a ao mediodía con documentación acreditada.
7.Alumnado do centro escolarizado fóra de área de influencia que lle corresponde.
O alumando do punto 7, no caso de ser admitido, deberá aboar a cantidade máxima de 4,50€.
NORMAS DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR 2024-25
O comedor escolar do centro está xestionado pola Xunta de Galicia segundo a Instrución 2/2024 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de cultura, educación e universidade do 1 de xuño sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso 24-25. Consta de 30 prazas e sérvese en servizo de ctering na cafetería do centro.
INCIDENCIAS
A responsable do comedor escolar é a directora do centro e, polo tanto, calquera incidencia que se queira comunicar farase a través dela, cubrindo un impreso para tal fin.
FALTAS DE ASISTENCIA
Aquel alumnado que teña unha causa xustificada programada (cita médica...) deberá avisar ao centro o venres anterior da ausencia prevista para poder comunicar á empresa que haberá un menú menos.
·
No caso de faltar o mesmo luns, os usuarios deberán comunicar a súa ausencia antes das 9:30 do luns. Do contrario, os usuarios que non o comuniquen deberán facer o aboamento do comedor, no caso de pagar, e serán privados durante 10 días de uso.
PAGAMENTO
Os usuarios que lles corresponde pagamento teñen que cubrir e entregar un impreso de domiciliación bancaria que se entragará á directora antes do venres 20 de setembro.
·
A falta de pagamento mensual impedirá a utilización do comedor no mes seguinte.