Prácticum Depo- Erasmus +

Desde o curso 2016-2017, o noso centro está participando no proxecto "Practicum Depo- Erasmus+"

Practicum Depo é un proxecto que se lle concedeu á Deputación de Pontevedra no programa Erasmus+, dentro da acción clave 1 "Mobilidade das persoas por motivos de aprendizaxe" e, en concreto, para "Proxectos de mobilidade para beneficiarios/as de ensinanzas de FP"

Esencialmente permite que, tanto alumnado do ciclo como profesorado, teñan a oportunidade de completar a súa formación en países da Unión Europea.

O obxectivo do proxecto é proporcionar ferramentas e favorecer estratexias que faciliten ao alumnado a inserción laboral noutros paises da UE, aumentar as oportunidades de formación no estranxeiro do alumnado de Formación Profesional, e proporcionarlle as habilidades necesarias para a súa transición do ámbito da educación e a formación ao mercado laboral.

Se queres máis información acerca de Erasmus+ pulsa aqui

Erasmus 2019

Dende o 4 de xaneiro ata o 31 de marzo tres alumnos do Ciclo están en Italia, na empresa Vivere lÁniene en Subiaco (Lazio), e catro en Portugal, dous na empresa Pena Aventura (Riveira da Pena) e dous en Diverlanhoso (Oliveira, Povoa do Lanhoso).

Elas e eles cóntanos directamente a súa experiencia

Isma, David: Diverlanhoso ( Oliveira-Povoa do Lanhoso)

Trabajamos mucho pero merece la pena, estamos realizando un montón de actividades, tanto con adultos como con niños, unos días tenemos actividades como el diverkids que es un mini parque para que los niños hagan actividades como puentes colgantes, trampolínes, toboganes, casa del árbol y otras muchas más acividades que las realizan gente de todas las edades, paintball, barranquismo, rafting, tirolina, escalada, puentes colgantes, tiro con modalidades diferentes(arco, tirachinas, escopetin y cerbatana)

Francisco, Jose Mª: Pena Aventura ( Riveira de Pena)

Es una experiencia única, tuvimos una gran acogida, es una empresa muy familiar y cualquier duda nos la aclaran siempre con una sonrisa... aprendemos mucho tanto a nivel técnico como en el idioma. La verdad que estamos muy contentos.

Joel, Mercedes, Andrea: Vivere l´Aniene (Subiaco-Lazio)

El tiempo no se detiene, todo lo contrario.

Ya hace una semana de nuestra llegada a Subiaco y podemos decir que estamos encantados de habernos lanzado a la aventura. Agradecer a todo el personal de Vivere l'aniene el buen recibimento y el buen trato diario. Son excelentes, nos hacen sentir como en casa.  Aquí es un no parar, cada día nos tienen preparada una actividad diferente. Hemos hecho orientación por el centro histórico de Subiaco, caminata por la nieve en Monte Livata, equitación en Family Ranch Subiaco, escalada en el rocódromo, muay thai, workout, visitado Via Crucis, Monasterio di San Benedetto ...

Nos sentimos muy felices de estar hoy aquí, de vivir la experiencia y disfrutarla al máximo. Deseamos que las horas pasen más lentamente, y así, saborear todo lo que nos deparan estos 5 meses. Gracias a todos los que de alguna manera han colaborado para hacer esto posible!

Erasmus+ 2017-2018

O curso pasado Sara Comesaña Abalde, Diego Miguez Viana e Pablo Fontán Rodriguez participaron no Erasmus+ durante 6 meses na campaña de verán do 2017.

Sara e Diego estiveron na empresa Vivere l´Aniene de Subiaco (Roma) en Italia e Pablo na empresa Indomita Valtellina River Rafting & Outdoor Adventures  de Castione Andevenno tamén en Italia.