L. Estranxeira - Francés

MODIFICACIÓN DA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA MAIO 2020

MODIFICACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS MAIO 2020

ACTIVIDADES PARA O CURSO 2018-2019

• INTERCAMBIO COA CIDADE FRANCESA DE CHÂTEAUBOURG ( BRETAÑA) pasando por Paris, para o alumnado de 3º de ESO. Esta actividade lévase a cabo no primeiro trimestre, no mes de decembro; une expérience INOUBLIABLE!
  • FESTIVAL DA FRANCOFONÍA de Vilanova de Arousa. Participa o alumnado de 1º de ESO coa canción "C'est la chanson chocolat",  e  de 2º de ESO coa canción  "J'aime, j'aime pas".

• PROBAS DO DELF, para o alumnado de 4º que queira presentarse.
  • FEIRA EXPOTURONIO 2019. Participa todo o alumnado. Este curso elaboramos folletos informativos, preparamos e comemos crêpes con Jérémy, La Marinière.

ANÍMATE CO FRANCÉS! C'EST FACILE !

Estudar FRANCÉS é aprender unha lingua que mantén o seu vigor económico, cultural e artístico.

CONCURSO DE POESÍA. 3º C

O alumnado de 3º puxo texto en forma de poema a unha curtametraxe na que se representaba o poema "Déjeuner du matin" do escritor francés Jacques Prévert.

Os premios foron para.

- 1º premio: " La vie" de Laura Rodríguez e Andrea Rial.

- 2º premio: "Roses" de María Sousa e Amabel Lago

- 3º premio: "Sans Titre" de J.Antonio Oitabén e Pablo Reñones.

MEMBROS DO DPTO

O Dpto de Francés está composto por:

-Mª del Pilar Álvarez Álvarez, xefa de dpto, que imparte francés en todos os grupos.