PROGRAMA ORIENTA 2020-2021

No enlace de abaixo podedes acceder ao programa ORIENTA ( programa de orientación académico e profesional )  para que o poidades utilizar desde as vosas casas

PULSA  AQUI

Orientación alumnado 4º ESO Becas, Residencias e Ensinanzas especiais

Nos arquivos adxuntos tedes información sobre Bolsas, Residencias estudiantis e Ensinanzas de Réxime especial

ORIENTACIÓN ACADÉMICA DE 4º DE ESO ORIENTADA A FP E A BACHARELATO

Nestas presentacións o alumnado que ten interese en facer un ciclo formativo de grao medio ou a bacharelato poderá atopar  a información máis importante.

Quen queira ter unha información máis precisa pode poñerse en contacto coa orientadora chamando ao centro en horario de 9:30 a 13:30 e ela se poñerá en contacto convosco.

KEKIERO: orientación vocacional

Páxina sobre test de orientación, universidades, FP, test sobre técnicas de estudo,..

GUÍA TRASTORNOS CONDUTA

TRASTORNOS CONDUTA: INTERVENCIÓN NA ESCOLA

Que queres estudar?

¿Aínda non sabes que estudiar?

Nesta sección vas atopar varios cuestionarios e información que poden  axudarte para tomar decisións na elección de preferencias académicas ou vocacionales.
Elexir os teus estudios é algo que só podes facer ti.

GUÍA TDAH : INTERVENCIÓN NA AULA

Entender y atender al alumnado con déficit de atención e hiperactividad (tdah) en las aulas

Información para Familias