L. Estranxeira - Inglés

Departamento de Inglés

A Nosa Oferta de Programa Plurilingüe.

Durante este curso 2018/2019 o I.E.S. Terra de Turonio completamos o desenvolvemento do proxecto de centro plurilingüe. En 1º curso de ESO impartimos a materia de Educación Plástica, Visual e Audiovisual (EPVA) en Lingua Inglesa para todo o alumnado. En 2º ESO  impartimos a materia Música en Lingua Inglesa, en 3º nivel impartimos a materia de EPVA en lingua Inglesa para todo o alumnado de 3º de ESO. en 4º nivel este ano comezamos a impartición de EPVA e TIC en lingua Inglesa.

O auxiliar de conversa, Christian B. Tofte realiza apoios lingüísticos no grupo de Programas Plurilingües unha sesión semanal para cada grupo. Este auxiliar de conversa tamén realiza apoios nas clases de inglés dos niveis de 2º, 3º e 4º de ESO.

O alumnado do primeiro ciclo realiza desdobres de dous tipos, en 1º nivel se divide a clase en dous subgrupos por orde alfabética para impartir as clases en pequeno grupo e ofertar así unha atención individualizada. En 2º nivel realizamos grupos flexibles para aqueles alumnos/as que presentan dificultades, estes grupos poden ir variando ao longo do curso en función do grao de adquisición das competencias nas clases ordinarias, tamén temos en conta o comportamento e actitude deste alumnado, desbotando os apoios a aquel alumnado que non aproveite ou moleste ao grupo de reforzo nestas clases.

Programacións, Criterios e Procedementos de Avaliación de Lingua Inglesa

Programacións por niveis da materia de 1ª lingua Estranxeira, Lingua Inglesa.

Criterios e procedementos para acadar unha avaliación positiva na área de lingua estranxeira: Lingua Inglesa

Membros do Departamento e horario de atención a pais e nais.

Xefa do Departamento: Ana María Iglesias Torres. Profesora de 1º A, 1ºB, 3º A, 3º B e 3ºC, apoio ao grupo flexible de 2ºA.

Horario de atención a pais e nais: MÉRCORES de 13:20 a 14:10

Teresa Illanes Puente. Profesora de 1ºA, 1º B e 1º C, 2º A, 2ºB e  2ºC.

Horario de atención a pais e nais: XOVES de 12:30 A 13:20

Juan Ramón Guinarte Pose. Profesor de 1º C, 4ºA, 4ºB e 4ºC,  apoios aos grupos flexibles de 2º B e 2ºC.

Horario de atención a pais e nais: LUNS de 12:30 a 13:20.

Auxiliar de conversación: Christian Bale.