SPRING WEEK: PROGRAMA DE INMERSIÓN LIGÜÍSTICA EN INGLÉS

O noso centro vai paricipar, un curso máis, no programa de inmersión lingüística "SPRINGWEEK" no que participarán un grupo de 25 alumnos/as de 1º de ESO acompñadados por unha profesora do centro.

Nesta semana o alumnado participará en moitas actividades dinamizadas por unha empresa contratada pola Consellería dirxidas por monitores como rocódromo, hípica, senderismo... nas instalacións do complexo Cemar en Mondariz.

O directora será o máxmo responsable do programa e a persoa de contacto coa Xunta e os centros. A continuación dispoñemos dous coordinadores que se encargarán da metade do grupo xunto con 10 monitores cada un. A enfermeira encargarase de todos os asuntos médicos, medicamentos e todo o relacionado con alerxias ou intolerancias alimentarias.

No folleto adxunto pódese buscar máis información.

AdxuntoTamaño
Guía Spring Week_act.pdf5.65 MB