SEGUNDO DÍA DE CLASE

DÍA 5

Ola, compañeir@s. Hoxe ás 7 da mañá, 6 hora española, arrancamos  forte a mañá con un claustro finlandés. Durante unha hora só falou o director e os demais escoitaron, nós non entendemos moito do que dixo pero o tema parecía importante.

Despois fomos a un par de clases de música na que vimos ós nosos homólogos dar clase de música ós seus dous grupos. Utilizan moito a tecnoloxia para levar a cabo a clase e así poden ter máis de corenta alumnos nunha clase. Estes profesores de música Finlandeses síntense libres para impartir os contidos a través de xogos coas tablets, dando o protagonismo da clase ós alumnos e deixando de lado os contidos teóricos.

Despois asistimos a unha clase de inglés de gramática para alumnos do último curso na que non vimos moita diferencia respecto ás nosas. Algo sorprendente é que aquí non están prohibidos os móbiles xa que aquí ós rapaces outórgaselles confianza no seu sentido da responsabilidade.

Por último da man de Suvi, unha profesora de xeografía e manualidades, experimentamos as costumes finlandesas: camiñar sobre río, a sauna, e os pratos típicos de aquí cos seus respectivos postres. Durante horas estivemos falando e comparando estilos de vida e sistemas de educación e sobre todo, practicando moito inglés que sempre vén ben.