23 xaneiro

Hoxe comezamos cun CASO PRÁCTICO:

TEMOS POSIBILIDADE DE FACER ALGO SEMELLANTE NOS NOSOS CENTROS EDUCATIVOS? ATA QUE PUNTO?

QUE PROBLEMAS ATOPAMOS PARA REALIZAR UN TRABALLO SEMELLLANTE AO DO VÍDEO?

-Acceso e dominio das técnicas dixitais.

-Falta de confianza ou medo no profesorado, por non dominar este xeito de traballar.

-Falta de tempo. Hai exames de competencias básicas e exames equivalentes ás revalidas ou selectividade. Mesmo se hai unha porcentaxe de tempo para dedicar a estes proxectos, os exames están aí e hai que dedicar ese tempo a preparalos.

-Ensino baseado en proxectos ou proxectos interdisciplinares? Quen decide? Que posibilidades hai no curriculum? Con continuos cambios nas Leis de Ensino non hai criterios duradeiros.

-Baixo nivel lingüístico e de dominio de tecnoloxías dixitais ou competencias básicas.

-Como escoller proxectos significativos para o alumnado?

-Como unificar obxectivos?

-A interdisciplinariedade na práctica.

Logo vimos as COMPETENCIAS CLAVE:

O ENSINO BASEADO EN PROXECTOS

1- Plan previo

-SMART GOALS

-COLABORACIÓN: www.etwinning.net

2-Fase de decisión: que proxecto escoller, como escollelo (maioría, consenso...)

3-Execución

4-Cerrar o proxecto:

-Grao de consecución

-Presentar resultados,

-Reflexión: Que está ben? Que non está tan ben?

-Autoevaluación do alumnado

-Escribir a memoria do proxecto.

E  rematamos cunha pequena idea de diferentes MÉTODOS: FLIPPED CLASSROOM, JIGSAWMODEL (https://www.jigsaw.org),  6 HATS MODEL, ROUND ROBIN, FISH BOWL, CASE STUDIES, CONNELL NOTE TAKING, 3-2-1 SHEETS, CREATIVE WRITING, INTRAPRENEURSHIP.