23 xaneiro
Hoxe comezamos cun CASO PRÁCTICO:
TEMOS POSIBILIDADE DE FACER ALGO SEMELLANTE NOS NOSOS CENTROS EDUCATIVOS? ATA QUE PUNTO?
QUE PROBLEMAS ATOPAMOS PARA REALIZAR UN TRABALLO SEMELLLANTE AO DO VÍDEO?
-Acceso e dominio das técnicas dixitais.
-Falta de confianza ou medo no profesorado, por non dominar este xeito de traballar.
-Falta de tempo. Hai exames de competencias básicas e exames equivalentes ás revalidas ou selectividade. Mesmo se hai unha porcentaxe de tempo para dedicar a estes proxectos, os exames están aí e hai que dedicar ese tempo a preparalos.
-Ensino baseado en proxectos ou proxectos interdisciplinares? Quen decide? Que posibilidades hai no curriculum? Con continuos cambios nas Leis de Ensino non hai criterios duradeiros.
-Baixo nivel lingüístico e de dominio de tecnoloxías dixitais ou competencias básicas.
-Como escoller proxectos significativos para o alumnado?
-Como unificar obxectivos?
-A interdisciplinariedade na práctica.
Logo vimos as COMPETENCIAS CLAVE:
O ENSINO BASEADO EN PROXECTOS
1- Plan previo
-SMART GOALS
-COLABORACIÓN: www.etwinning.net
2-Fase de decisión: que proxecto escoller, como escollelo (maioría, consenso...)
3-Execución
4-Cerrar o proxecto:
-Grao de consecución
-Presentar resultados,
-Reflexión: Que está ben? Que non está tan ben?
-Autoevaluación do alumnado
-Escribir a memoria do proxecto.
E rematamos cunha pequena idea de diferentes MÉTODOS: FLIPPED CLASSROOM, JIGSAWMODEL (https://www.jigsaw.org), 6 HATS MODEL, ROUND ROBIN, FISH BOWL, CASE STUDIES, CONNELL NOTE TAKING, 3-2-1 SHEETS, CREATIVE WRITING, INTRAPRENEURSHIP.