Alumnado grego de Erasmus+ no noso instituto

Neste curso académico recibimos a 9 alumnos gregos acompañados de dúas profesoras. Estudian ciclos de formación profesional relacionados con "Coidados Auxiliares de Enfermería", "Imaxe para o Diagnóstico e Medicina Nuclear" e "Xestión Administrativa" e asisten a clases nas nosas aulas por un período de 2 semanas.

Estas mobilidades está relacionados cos proxectos Eramus+ nos que colabora o IES Ricardo Mella con outras entidades educativas e profesionais da Unión Europea e que posibilitan o enriquecemento persoal e profesional do alumnado, axudan a mellorar as súas posibilidades de emprego e a perfeccionar competencias lingüísticas, a través dun período formativo de prácticas en empresas estranxeiras ou de formación en centros educativos homólogos.