Proxecto de innovación "Sistema IP de megafonía e control de acceso"

Presentación do proxecto de innovación “Sistema IP de megafonía e control de acceso” no congreso FP Innova Galicia celebrado en Santiago

Alumnos e profesores do departamento de Electrónica do IES Ricardo Mella participaron do 8 ao 10 de maio no congreso FP Innova Galicia, celebrado na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela, onde presentaron o proxecto de innovación “Sistema IP de megafonía e control de acceso”

O proxecto resultou premiado pola Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa como premio de innovación didáctica no ámbito da Formación Profesional.

O proxecto consiste na elaboración do prototipo dun sistema IP de megafonía e control de accesos que utilice un sistema de control de baixo custe baseado no computador "Raspberry Pi" e coas partes non electrónicas feitas cunha impresora 3D. Con el preténdese formar aos alumnos en impresión 3D, mantemento de voz sobre IP, audio e vídeo.

Máis información:

Pódese ver un vídeo presentación do proxecto pinchando na imaxe:

Tamén se poden ver unha presentación de fotos pinchando na seguinte imaxe (Tamén na galería):

Álbum: 2018-2019 -> Innova FP