Admisión 2022/23: Listaxes provisionais de alumnado admitido

No taboleiro de anuncios de secretaría están publicadas as listaxes de alumnado admitido na ESO e en Bacharelato.

Alumnado admitido:

Todo o alumnado que presentou a súa solicitude dentro do prazo establecido, foi admitido, excepto erro ou omisión, polo que recomendamos consultar as listaxes persoalmente ou ben chamando ao teléfono do centro: 982 870102

Prazo de reclamación ante a dirección do centro: nos cinco días posteriores á publicación da listaxe.

Publicación das listaxes definitivas: unha vez se resolvan as reclamacións e, en todo caso, antes do 15 de maio.

Solicitudes presentadas fóra de prazo: entre o 22 de marzo e o 25 de abril, ambos incluídos.

Estas solicitudes enviaranse á Xefatura Territorial de Lugo, que adoptará as medidas necesarias para asegurar a escolarización do alumnado afectado nun centro sostido con fondos públicos que dispoña de prazas vacantes.

Procedemento de escolarización extraordinaria: entre o 26 de abril e o 1 de setembro, ambos incluídos.