Ábrese o prazo para solicitar beca para o próximo curso 2022/23 nos estudos postobrigatorios (BAC, CF, Universidade).
Prazo de solicitude: entre o 30 de marzo e o 16 de maio
Presentación de solicitudes:
- Por vía telemática a través da sede electrónica na dirección https://sede.educacion.gob.es ou en www.educacionyfp.gob.es
O/A solicitante precisa firma electrónica ou Clave. Fixarse en finalizar envío ata obter resgardo de presentación.
FASES DE TRAMITACIÓN
1ª FASE
- O/A solicitante cubrirá un único formulario cos datos académicos que vai cursar. Estes datos serán provisionais e poderán ser modificados con posterioridade.
- Cruce de datos coa AEAT. Poderán darse 3 casos:
- Solicitantes que reúnan os requisitos económicos: recibirán unha nota informativa na que se lles explicará que a resolución terá lugar despois de examinar os datos académicos. Terán un prazo para modificar os datos académicos, se fora o caso.
- Solicitantes que non reúnan os requisistos económicos: comunicaráselles proposta de denegación. Poderán facer alegacións no prazo indicado.
- Solicitantes excluídos por falta de datos: recibirán un escrito con petición de datos que deberán aportar no prazo indicado. Tamén poderán modificar os datos académicos nese momento.
Os/As solicitantes poderán consultar o estado da tramitación da súa bolsa na dirección https://sede.educacion.gob.es, no apartado "Mis expedientes".
Os prazos establecidos serán inamovibles.
2ª FASE
- Poderanse facer alegacións de tipo académico.
- Resolveranse todas as alegacións.
- Ditaranse resolucións aprobatorias ou denegatorias.